IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Да разбием митовете за целулита

18 май 2004 14 50

Да разбием митовете за целулита

Нека разрушим грешните представи за целулита и да се преборим с този проблем

При борбата срещу „портокаловата кожа”, трябва да имаме предвид, че това не е само козметичен проблем. Всъщност това е комбинация от специален режим на хранене и физически упражнения. Пробвайте комбинацията от Антицелулитната програма от физически упражнения за бърз ефект, както и задължителния към нея хранителен режим, която Tialoto.com ви предлага.

Преди това обаче вижте нашите съвети, които ще ви помогнат по-лесно да се справите с този режим и да постигнете пълен успех при борбата с целулита.

“Аз съм с 10 кг над нормата, но нямам целулит; приятелката ми е слаба като лист, но има много. Съпругът ми изобщо няма. На какво се дължи това?”

Мислете за краката и задните си части като за юрган. Най-горният пласт на юргана е вашата кожа, пълнежът са мазнините ви, а шевовете са влакнестите средства за прикрепване, които пресичат мазнините и се закачват за долната страна на кожата.

Колкото по-малко такива влакнести средства за прикрепване има човек, толкова по-вероятно е кожата му е да е гладка.

Големината и дебелината на целулитните средства за прикрепване са генетично и полово предопределени. Мъжете имат по-редки и по-тънки влакнести връзки от жените. Остаряването също прави връзките по-дебели и тези промени се комбинират и със загуба на еластичността и целостта на кожата.

Вашата приятелка може да има повече такива влакнести средства за прикрепване, и това да прави набръчканата й кожа по-забележима. Други хора, като вас например, имат толкова малко, че нямат целулит, дори да имат пласт мазнини. Същевременно, ако имате достатъчно мускулна тъкан (както обикновено е при мъжете, и както може би е при вас), кожата ви може да стои по-гладка върху пласта мазнини.

[break]

“Ако се скъсам да тичам на пътеката за бягане, няма да имам повече целулит, така ли?”

Помнете, че сърдечносъдовата работа не е достатъчна, за да развие мускулите на долната част на тялото ви. За да видите промяна в целулита, трябва да укрепите ключови мускули в долната част на тялото. Най-ефективният начин е с упражнения, които изолират и изморяват всеки мускул.

“Няма ли някакви кремове или специални масажи, които да премахват целулита?”

Кремове, например с кофеин, дразнят кожата или я дехидратират, което променя начина, по който изглежда целулита. Проблемът? Трябва да ги използвате непрекъснато, за да поддържате този вид.

Масажи и процедури с разтриване (като например eндермология) също помагат на някои жени, но и тук резултатите са временни. Трябва непрекъснато да се подлагате на процедури (а те не са никак евтини). Освен това, променяте само начина, по който изглежда целулита, без да влияете на съществуването му.

“Токсините, произвеждани при диетичното хранене, ще доведат ли до образуване на целулит?”

Не. Целулитът няма нищо общо с задържанeто на токсини в организма.

Той отразява модела на складиране на мазнини и тонуса на кожата. Някои мазнини се складират като листове, други – като буци (целулит).

Начинът, по който изглеждат мазнините, се променя с възрастта, защото губим мускулен и кожен тонус. Набръчкването се случва най-вече, защото кожата изтънява с възрастта и имаме по-малко мускули, отколкото са ни нужни, за да поддържаме добър тонус на кожата.

КоментариКоментари