IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Носи торби, пери и мий – как да стегнем ръцете без фитнес, а мързеливата

15 септември 2020 10 30

Домакински задължения за секси ръце

Снимка: Istockphoto

Ако спрете да се возите на асансьора, а вместо това започнете да катерите стълбите, може да стегнете бедрата, прасците и дупето си. Ако намалите употребата на личния си автомобил и градския транспорт и започнете да ходите поне няколко спирки пеша до работа, също ще подобрите горенето на мазнини и изграждането на мускули в тази област. Почистването на ниски места, което изисква клякане, също се явява упражнение, без да го усещате като такова.

Ето че дори да не ходите на фитнес и да спортувате редовно у дома, има как да се грижите за долната част на тялото си. Какво обаче да правите с ръцете и раменете?

Предлагаме ви няколко идеи за активности, които неусетно ще развият мускулите ви в областта на бицепсите и раменете.

Носене на торби

Вместо да носите тежести, торбите могат да ги заместят до някаква степен. Дори с тях да не правите конкретни движения, носенето им поне час изисква усилия от страна на ръцете и това помага тяхното заздравяване. Ако пък носите диня или друг тежък предмет, мускулната треска ви е гарантирана.

Пране, миене на прозорци и боядисване

Домакинските задължения в областта на чистенето са си цялостен фитнес. Ако перете наведени, внимавайте за позата на кръста. Тогава има и натоварване в китките, поради търкането.

Миенето на високи повърхности като стени, тавани и прозорци натоварва ръцете ви доста сериозно. Не само, че постоянно се протягате, но и носите всякакви пособия с вода и препарати нагоре-надолу. Кръговите движения пък работят за цялата част на ръката от лакътя нагоре.

За още по-голямо натоварване, се заемете да пребоядисате стените. Не забравяйте да сменяте ръцете, за да не окапете накрая от преумора на активната ръка.

Тупане на килими

Днес малко хора притежават килими, тъй като събират доста прах и мръсотия, но пък ако имате баба или село, може да се разхождате веднъж месечно и да тупате. Страхотен фитнес за ръце и рамене.

Носене на бебе на ръце

Много внимавайте с позата, за да не получите някакво изкривяване или прещипване. Почти всички майки страдат от схванат врат и рамене! Но пък те имат стегнати ръце. Дори да имате малко дете, постоянното държане, носене също ще се отразят на горната част на тялото ви.

Автор на статията:
Tialoto.bg

КоментариКоментари