IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Диетите на звездите: Дженифър Лопес

12 февруари 2020 12 30

Изпълнителката залага на 5 категории

Снимка: Getty

Дженифър Лопес е едно от най-известните имена в шоубизнеса. След над 20 години на сцената тя продължава да жъне успехи и най-скорошният ѝ беше гостуването по време на Супербоул. Джей Ло направи страхотно шоу заедно с Шакира и двете се превърнаха в първите латиноамериканки, които пеят на подобно събитие.

Разбира се, интересът към Супербоул се покачи веднага, след като беше оповестено кои звезди ще забавляват публиката по време на почивката. Всяка една стъпка на двете дами се следеше внимателно от техните фенове, които искаха да разберат всичко за подготовката. Единственото, което Джей Ло и Шакира показваха обаче беше усилената им работа във фитнеса.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от Jennifer Lopez (@jlo) на

И резултатите бяха видими. Двете изпълнителки показаха невероятни фигури. Шакира вече сподели своята тайна за постигнатото и сега е време да погледнем и в режима на Джей Ло. 

Изпълнителката тази година ще навърши 51 години, но това никак не ѝ пречи да прекарва значително време във фитнеса. Пред списание „O, the Oprah Magazine“ Джей Ло признава, че започва тренировката си със 150 коремни преси, разделени в три серии по 50. 

Това обаче изисква и здравословно хранене, към което изпълнителката се придържа стриктно. През януари тя и годеникът ѝ Алекс Родригес си поставиха за цел да забравят за захарта и да намалят въглехидратите за 10 дни. Безсмислено е да казваме, че звездите постигнаха желания резултат. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от Jennifer Lopez (@jlo) на

Хранителният режим на Джей Ло

Според личния ѝ треньор Трейси Андерсън, Дженифър залага изцяло на органични храни. Тя избягва силно обработените храни и се насочва към ястия, които са богати на протеин и полезни хранителни вещества. В менюто ѝ задължително присъства рибата, а през деня винаги носи със себе си пакетче ядки, за да се снабдява със здравословни мазнини.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от Jennifer Lopez (@jlo) на

Зеленчуците също заемат огромно място в живота на Лопес. Тя обаче не яде царевица и моркови, тъй като те съдържат голямо количество захар. За сметка на това, звездата често си похапва сладки картофи, кафяв ориз, киноа, оризов хляб и овесени каши. Въпреки че се опитва да поддържа добра фигура, Джей Ло твърди, че не се ограничава толкова много. 

„Все още ям храните, които обичам, но в малки количества. Не се измъчвам“, казва тя пред „People“.

Разбира се, звездата не забравя и за водата през деня. Според екипа ѝ, тя пие около 7 чаши на ден вода. Джей Ло избягва кофеина и алкохола. 

Джей Ло – с перфектно тяло по бански

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от Jennifer Lopez (@jlo) на

Дневното меню на Дженифър Лопес:

Закуска: Звездата започва деня си с протеиново смути. В него има лъжичка от протеинов прах, ягоди, малини, боровинки, кисело мляко, канела, мед, кубчета лед и прясно изцеден лимон.

Обяд: Джей Ло залага на салата със сьомга и зеленчуци като броколи, тиквички, капсикум и сос винегрет. Друга рецепта, която следва, е ситно нарязано зеле с тиквени семки, пресен лимонов сок, зехтин и лук.

Джей Ло, как може да си толкова секси?

Снак: Между обяда и вечерята Лопес не забравя да хапне нещо здравословно. Много от експертите съветват да имате един такъв промеждутък от време, в който да заситите с нещо здравословно стомаха си. Така няма да усещате глад през деня и ще похапнете по-малко вечер. Джей Ло споделя, че винаги носи със себе си една ябълка и се опитва да намери време да я хапне някъде към 16:00 часа.

Вечеря: В нейната чиния винаги присъства протеин, който е придружен от киноа. „Харесвам свинско и пилешко месо, особено в пуерторикански стил“, казва Лопес. Често залага и на зеленчуци като брюкселско зеле или печени сладки картофи.

Сподели своята валентинка!

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари