Diesel си е Diesel.
И определено знае как да провокира.
Страхотната кампания на модната марка „Be Stupid” (Бъди Глупав) удари пазара и накара хиляди очи да се завъртят около орибитите си и хиляди езици да се изплезят.
Някои я намразиха, някои се влюбиха в нея.
По наше мнение, по-голям брой са вторите.
Не е изненада, че Diesel решиха да разширят концепцията и да я вкарат като промоционална на новата им колекция бельо и бански за това лято.
Ефектът е също толкова приятен, а що се отнася до моделите: свежи, изчистени и оригинални.
Дизайнерите са заложили и това лято на триъгълните горнища и свежите шарени цветове, като, за разкош, за добавили по чифт очички отзад на бикините, точно където се пада дупето.
Глупави или не, сигурно е, че всички които решат да заложат на тези модели ще изглеждат страхотно и определено ще накарат околните да оглупеят.
Разгледайте моделите горе, в галерията.
Това е просто Diesel.








Проверките на МВР не отказват шофьорите от алкохола и наркотиците зад волана
На какво да обърнем внимание при покупка на кафемашина?
България и РСМ договориха железопътната връзка София - Скопие (+СНИМКИ)
Силни магнитни бури връхлитат Земята
Очевидци твърдят, че зелено на цвят НЛО e прелетяло над Китай
На Земята започнаха силни магнитни бури
Две мощни светкавици удариха повърхността на Луната
Гигантска ударна вълна се разпространява през Млечния път
ВИДЕО: Ливърпул - Реал Мадрид
ВИДЕО: ПСЖ - Байерн Мюнхен
Тодор Янчев обяви младежките национали на България
Вино за повод: Кои са най-добрите червени вина за подарък?
7 ясни знака, че тялото ви е изтощено
България има потенциал да се превърне в медицинска дестинация на световно ниво
Задължителни ястия за Архангеловден
Хора с епилепсия подготвят фотоизложба „Емоции на фокус“
Какво влияние оказва раждането върху кърменето?
Хирурзи от „УМБАЛ-Пловдив“ спасиха мъж с изключително рядко усукване на дебелото черво
Бременна жена с трансплантиран бъбрек и рядко хематологично заболяване и бебето ѝ бяха спасени в „Майчин дом“
Остави коментар
pyceHka
( преди 15 години )