Diesel си е Diesel.
И определено знае как да провокира.
Страхотната кампания на модната марка „Be Stupid” (Бъди Глупав) удари пазара и накара хиляди очи да се завъртят около орибитите си и хиляди езици да се изплезят.
Някои я намразиха, някои се влюбиха в нея.
По наше мнение, по-голям брой са вторите.
Не е изненада, че Diesel решиха да разширят концепцията и да я вкарат като промоционална на новата им колекция бельо и бански за това лято.
Ефектът е също толкова приятен, а що се отнася до моделите: свежи, изчистени и оригинални.
Дизайнерите са заложили и това лято на триъгълните горнища и свежите шарени цветове, като, за разкош, за добавили по чифт очички отзад на бикините, точно където се пада дупето.
Глупави или не, сигурно е, че всички които решат да заложат на тези модели ще изглеждат страхотно и определено ще накарат околните да оглупеят.
Разгледайте моделите горе, в галерията.
Това е просто Diesel.








Без съгласие след срещата за Бюджет 2026
Blue Origin обяви дата за втория полет на ракетата New Glenn
Очевидци твърдят, че зелено на цвят НЛО e прелетяло над Китай
На Земята започнаха силни магнитни бури
Две мощни светкавици удариха повърхността на Луната
ЦСКА 1948 с много важен ход за бъдещето
Бразилска перла на Левски хвърли в размисли Хулио Веласкес
Обявиха голяма новина за новия треньор на Лудогорец
Левски трепери: ЦСКА се намира в най-добрата си форма
Дневен хороскоп за 7 ноември, петък
Венера преминава в Скорпион на 7 ноември – ние ставаме най-важни
Вино за повод: Кои са най-добрите червени вина за подарък?
7 ясни знака, че тялото ви е изтощено
Пикочната киселина може да се намали с повече вода и подходящите храни
Влияе ли контрацепцията на сексуалното желание?
България има потенциал да се превърне в медицинска дестинация на световно ниво
Полово предавани инфекции и проходимост на маточните тръби
Остави коментар
pyceHka
( преди 15 години )