fallback

На 82 години: Джейн Фонда стана лице на Gucci

19 June 2020 10:30

Актрисата впечатли със стил

Джейн Фонда обеща, че няма да си купува повече дрехи, но това не означава, че изцяло се е отказала от модата. Всъщност, 82-годишната актриса получи нова роля – рекламно лице в новата кампания на модния гигант Gucci. Новата линия на марката е част от инициативата ѝ за по-устойчиви и по-природосъобразни дрехи.

На снимките и в краткото видео, заснети от фотографа и режисьор Хармъни Корин, се вижда как актрисата позира пред входна врата, а към нея се присъединяват рапърът Lil Nas X, изпълнителката King Princess, японският китарист Miyavi, както и активистът Дейвид Мейър дьо Ротшилд. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci (@gucci) on Jun 16, 2020 at 3:02am PDT

Всички те са облечени в дрехи, подходящи за всеки пол, които са направени от рециклирани, органични, биобазирани и устойчиви материали, включително ECONYL - регенериран найлон, направен от найлонови отпадъци. Кампанията е заснета в Лос Анджелис преди пандемията от коронавирус да затвори града. 

Всичко се прави под зоркото око на креативния директор на Gucci Алесандро Мишел, който обяснява, че красивият резултат е плод на отборна работа. Той добавя, че иска да покаже на света, че всеки един от нас трябва да се грижи за природата, защото само по този начин ще спасим света.

Този стремеж на Gucci към по-устойчиви дрехи съвсем не е нов. През 2017 година марката забрани използването на животинска кожа. Две години по-рано модният гигант създаде стратегията „Културна цел“, за да намали въздействието върху околната среда, включително емисиите на парникови газове.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci (@gucci) on Jun 16, 2020 at 7:23am PDT

Автор на статията:
Дарена Найденова
Сподели
мода Джейн Фонда актриса лице Gucci реклама марка кампания
0 коментара
fallback