Аутфит на Кайли Дженър, носен от нея на последната ѝ почивка, бе изкупен само за няколко часа. Миналата седмица риалити звездата сподели снимки в Instagram, на които е облечена с къса рокля в кафяво и оранжево, която може да се набира. Кадрите събраха над 14 милиона харесвания и близо 71 000 коментара.
След като голяма част от милионите потребители на риалити звездата разпознават, че тоалетът й за плаж е на дизайнера Джедидия Дюиле, който е от нигерийски произход, го засипват с поръчки. Мидироклята, струваща 145 паунда, бива изчерпана моментално, което е голям успех за базирания в Лондон бранд „LoudBrand“.
Въпреки че Кайли не е отбелязала, че носи конкретна марка, много от последователите я поздравиха, че я подкрепя. Някои пък изразиха критика към това, че щом роклята е на тъмнокож дизайнер, неговото име не се споменава.
„Това, което ме накара да се усмихна тази сутрин беше, че Кайли Дженър носи американска марка дрехи на тъмнокож. Нямам никаква лична връзка с Loudbrand Studios, но наистина е страхотно да видя това:“, коментира жена под една от публикациите на Дженър.
„Защо въобще ще отказвам да отбелязвам марката и блокирам коментарите ви? Това е напълно невярно. Мисля, че тази марка е невероятна и исках да покажа своята подкрепа и ще продължа да го правя“, написа Дженър по повод критиките към нея.
След безплатната реклама, направена от Кайли, от LoudBrand благодариха за подкрепата и уточниха, че съвсем скоро нейният аутфит, както и много нови модели, ще бъдат пуснати в продажба.
Looking for a new fashion womenswear brand?
Look no further. @LoudBrndStudios offers exclusive premium pieces and is bound to leave their imprint in the fashion industry with these designs ? pic.twitter.com/YspZtQ4ses
— Black Britain (@theblkbrit) June 27, 2020