IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Chanel осигурява електроенергия за нискобюджетни семейства в САЩ

24 септември 2020 14 50

Модният гигант ще си партнира с известна фирма за соларни системи

Снимка: iStock

Според Los Angeles Times, щатът Калифорния преживява най-големия си недостиг на електроенергия от 20 години насам. Причината е по-честото оставане вкъщи заради огромните жеги, използването на климатици и социалната изолация. Френският гигант Chanel обаче търси начин да облекчи ситуацията с последното си партньорство. 

Списание Vogue съобщава, че луксозната марка се обединява с доставчика на слънчева енергия Sunrun – един от най-големите в Съединените щати, за да осигури слънчева енергия на 30 000 жители в Калифорния, които са с ниски доходи. Освен това Chanel ще подкрепи и обучението за работа за инсталиране на слънчеви панели, като общата стойност на помощта възлиза на 35 млн. долара.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sunrun Solar ☀️ (@sunrunsolar) on

„Инвестицията на Chanel ще помогне на общностите в неравностойно положение да получат достъп до чиста и надеждна слънчева енергия“, заяви Лин Юрич – главен изпълнителен директор на Sunrun. Той допълни, че се надява и други компании да последват примера му и да започнат да инвестират в бъдещето на планетата. 

Ангажиментът на модната марка ще премахне едно от основните препятствия, пред които са изправени семействата при обмислянето за преминаване към слънчева енергия, а именно разходите за инсталация. Въпреки че слънчевата енергия намалява сметките за комунални услуги, високата цена за инсталация на панелите не позволява на много домове да преминат към нея.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sunrun Solar ☀️ (@sunrunsolar) on

„Chanel се стреми към върховни постижения във всичко, което създаваме и във въздействието, което оказваме върху нашето общество и върху света като цяло“, казва президентът на марката Джон Галантик. Той споделя още, че това партньорство ще помогне на домовете да намалят негативното въздействие върху околната среда и в същото време да създаде положително социално въздействие върху много семейства.

Сделката е част от новата климатична инициатива на Chanel, която се казва „Мисия 1.5°С“. Тя се стреми да намали въглеродния отпечатък на компанията от всички дейности – от снабдяване до дистрибуция. В допълнение към слънчевата и възобновяемата енергия, марката планира да инвестира и в „природни решения, като възстановяване на гори“. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари