IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

#Vote – посланието на звездите, превърнало се в моден тренд

1 октомври 2020 16 30

Много известни личности зоват американците да гласуват

БГНЕС

Остават броени дни до президентските избори в САЩ. Тогава американците ще отидат до урните, за да дадат своя вот и с това да предопределят кой ще управлява в следващите четири години. В тази връзка много известни личности решиха да насърчат хората да бъдат активни, като носят различни дрехи, обувки и аксесоари с думата „Vote“. Само за няколко месеца тяхното послание се превърна в моден тренд, който притежава голяма сила. 

„Vote“ или „Гласувай“, може да видим в аутфита на тв водещи, певици, актьори, модели и много други популярни имена от света на шоубизнеса в Америка. Някои от тях отбелязват в своите профили в социалните мрежи колко е важно да се гласува, докато други споделят просто снимки, на които ясно се вижда посланието им. 

Как #Vote се превърна в моден тренд? 

Още по време на социалната изолация в САЩ, стартирала през пролетта, много звезди започнаха да носят предпазни маски с хаштага „Stayathome“. След него се появиха и такива с надписа „Vote“.  

Актрисата Кери Уошингтън е едно от лицата от тв екрана, носещо синя маска, на която с големи бели букви пише „Гласувай“. Чрез Instagram тя напомни на хората, че трябва да изразят гражданската си позиция като гласуват и ги насочи да проверят къде могат да го направят. 

Освен че има въпросната маска, звездата е облечена със специална тениска. Подобни на нейната станаха истински хит и през последните няколко месеца стана модерно всеки да носи дрехи, по които има думата „Vote“. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от ?????™ (@celebtm) на

„Гласувай сега“, виждаме на черната тениска на Кейти Холмс, с която я видяхме да се разхожда из улиците на Ню  Йорк. Тя е от лимитираната серия на марката Old Navy и струва 15 долара. Нейната дъщеря Сури, която още е тийнейджърка, също ни дава положителен пример. 

Тв водещата Опра Уинфри пък е заснела видео, в което е облечена с бял тишърт с цветна щампа „Vote“. Той може да се комбинира със спортен панталон със същото послание. 

Може да се каже, че дрехите, които са с важния за изборите надпис, са предимно спортни. Например суитшъртът на Дженифър Гарнър от Social Goods или този на Гуинет Полтроу на марката Studs. 

Виждайки, че има търсене на дрехите, много брандове се възползваха от това, като създадоха цели серии, свързани с гласуването. Така например Селма Блеър снима фотосесия, с която рекламира ботушите „Vote“. Други марки пък пуснаха облекла с надписа „I am a voter“. Хубавото е, че някои от тях смятат да дарят част от приходите от покупките на граждански организации, занимаващи се с различни инициативи. 

Разглеждайки профила на Мишел Обама в Instagram, ще видите, че тя притежава нежно колие с плочка „Гласувай“, както и чаша за кафе и чай, върху която с големи букви е изписано „VOTE“. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от BYCHARI (@bychari) на

Гривнички, фиби, чорапи, дамски чанти, както и много други продукти, свързани с кампанията за гласуване, също се продават из магазините в САЩ. Според модни експерти, някои ще продължат да се носят и след изборите като знак на това, че техният притежател е отговорен гласоподавател. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Ваня Гъркова

КоментариКоментари