IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Мишел Обама пусна лимитирани обеци с важно послание

21 октомври 2020 08 30

Печалбата ще отиде към неправителствената организация на бившата първа дама

Снимка: БГНЕС

3 ноември ще бъде решаващ ден за Съединените американски щати. Тогава страната избира президент, а в борбата се включиха Доналд Тръмп и Джо Байдън. Засега двамата се срещнаха само в един дебат, тъй като настоящият президент беше диагностициран с коронавирус. Следващият спор между тях се състоя задочно, като единият говореше по една телевизия, а другият – по друга.

Въпреки турбуленцията в президентските кампании, звездите продължават да карат своите последователи да гласуват. Появиха се какви ли не начини, за да се привлече вниманието на младото поколение – от създаването на модна линия до продажбата на козметични аксесоари. Сега обаче на пазара бяха пуснати едни обеци, които са с малко по-различен заряд.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SHIFFON (@shiffonco) on

Мишел Обама и личният ѝ стилист Мередит Коп обединиха сили с бижутерийната компания „Shiffon Co“ за направата на един специален аксесоар. Става въпрос за лимитирана дизайнерска серия кръгли обеци, във вътрешността на които е изписана думата „Гласувай“. Линията е направена като подкрепа на неправителствената организация на бившата първа дама „Когато всички гласуваме“. 

Този месец 50% от всяка продажба на обеците и всички други продукти на „Shiffon Co“ ще отидат към организацията, в която изпълнителни директори са Мишел Обама, Том Ханкс, Лин Мануел Миранда, Джанел Моне, Крис Прат, Фейт Хил и Тим Макгроу. „Мисля, че като жени често ни е казвано, че нашето мнение няма значение и си мислим, че ние нямаме право на глас. Искаме всички жени да знаят, че техният глас и тяхното мнение има значение“, казва основателката на компанията Шилпа Ярлагада.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by When We All Vote (@whenweallvote) on

Ярлагада създаде „Shiffon Co“ през 2017 година и вече може да се похвали с фенове като Серина Уилямс, Синтия Ериво, Никол Кидман, Мишел Обама и други известни личности. Първият продукт беше пръстен, който има два камъка, предназначени да напомнят на клиентите да вдъхнат увереност на другите жени. Приходите от всеки пръстен отиват за подпомагане на организации, фокусирани върху жените и техните права.

Новите обеци на марката привлякоха вниманието на звезди като Рейчъл Броснахан, Сторм Рийд и Хейли Бийбър, които използваха социалните мрежи, за да покажат подкрепата си към модела. Има три различни размера, а цената на аксесоара варира между 150 и 1280 долара. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SHIFFON (@shiffonco) on

Обеците съдържат и малък диамант, който се намира в буквата „о“ в думата „Vote“ (в превод – Гласувай). Ярлагада казва, че бижуто ще напомни на всяка жена, че е силна и издръжлива. „Въпреки всички препятствия, с които се сблъскваме, ние излизаме силни, като същевременно проправяме по-добър път за жените от бъдещето“, добавя тя. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари