IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Зендая – новото прекрасно лице на Valentino

8 декември 2020 08 30

2020 година е изключително успешна за актрисата

Снимка: БГНЕС

Последните няколко години се превърнаха в голям трамплин за младата актриса Зендая.

Започнала кариерата си в Disney, тя се изкачи до големия екран благодарение на таланта и харизмата си. Видяхме я в поредицата за Спайдърмен, както и във филма „Най-великият шоумен“, където си партнира с Хю Джакмън и Зак Ефрон. Сега можем да се насладим на играта ѝ в сериала „Еуфория“, който ѝ донесе награда „Еми“. С тази статуетка 24-годишната Зендая се превърна в най-младата победителка в историята, печелейки в категорията „Най-добра драматична актриса в главна роля“.

Освен с невероятните си роли, звездата впечатлява и с модните си тоалети. По време на виртуалното раздаване на „Еми“, тя се появи с прекрасна рокля на Giorgio Armani Prive, като веднага влезе в класациите за най-добре облечени актриси. Сега Зендая добави още една титла към автобиографията си. Преди дни тя стана новото лице на италианската марка Valentino, рекламирайки новите ѝ чанти.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Новината беше съобщена чрез официалния профил на модния гигант, където бяха публикувани две снимки от фотосесията. Зендая е облечена в бяла рокля, не носи обувки, а в ръцете си държи бялата чанта на Valentino. С новото си амплоа, актрисата представя новите „кодове на марката“. Креативният директор Пиерпаоло Пичоли смята Зендая за „естествен представител на съвременната концепция за романтизъм“.

В изявление дизайнерът обясни, че 24-годишната звезда перфектно олицетворява и представлява това, което Valentino отстоява до днес. „Тя е безстрашна и силна жена, която използва своя талант и работата си, за да изрази себе си, своите ценности и да бъде лице на своето поколение“. Това е поредното модно признание за Зендая, която през последните две години имаше доста работа в този отдел.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Тя се превърна в лице на марки като Lancome и Bulgari, както и работи с дизайнера Томи Хилфигър за една от последните му колекции. Освен това актрисата използва силата си, за да насърчи всички за създаването на промяна. Тя мобилизира последователите си в социалните мрежи да гласуват в президентските избори в САЩ, състояли се на 3 ноември. По-рано през годината тя използва платформата си, за да говори за системният расизъм и полицейската бруталност. Актрисата позволи на Патрис Кълорс – съоснователка на движението „Black Lives Matter“, да използва профила ѝ в Instagram, за да даде гласност на инициативата.

„Горда съм, че съм избрана за лице на Valentino. Нямам търпение да започна работа по невероятната колекция с Пирепаоло и цялото семейство на марката“, казва Зендая в изявление.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари