IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Дъщерята на Мадона в секси реклама на Juicy Couture

17 декември 2020 10 50

24-годишната Лурдес само по бельо

Снимка: Getty

Преди няколко месеца марката Juicy Couture ни показа новата си колекция Simply Life, вдъхновена от 2000 година. Тогава лейбълът си партнираше с Kappa и успя да привлече София Ричи като свое рекламно лице. Сега, точно преди празниците, Juicy Couture могат да се похвалят с още една известна личност в своите редици. Говорим за дъщерята на Мадона – Лурдес Леон, която рекламира новата колекция.

24-годишната дама, чийто баща е фитнес треньорът Карлос Леон, участва в секси фотосесия, в която позира само по бельо. Тя носи нови модели от колекцията, а снимките са заснети в разхвърляна спалня, която много прилича на стаята на всяко момиче през 2000 година. Гримове, чанти, дрехи и аксесоари се подмятат навсякъде, но Лурдес излиза на преден план заедно със своето секси бельо.

Колекцията на Juicy Couture е в колаборация с Parade и вече е достъпна за всеки. В нея може да намерите лимитирана серия празнични пакети, които съдържат два чифта бельо, велурена торбичка и шал, вдъхновен от старите колекции на марката. За тези, на които това не е достатъчно, лейбълът представя и друга празнична кутия, която съдържа четири чифта бельо в добавка към торбичката и шала.

Според Parade, новата колекция е създадена за „мили момичета, които обичат разнообразието“. Освен Лурдес в рекламната кампания ще видите и Ашли Греъм, която отново показва голото си тяло пред камерата. Част от фотосесията е направена така, че да имитира папарашки снимки на таблоид, издаван през първите години на новия век.

На една от снимките Лурдес се превръща в младо момиче от Холивуд, което обожава да посещава клубовете всяка петък вечер. Тя е облечена в анцугово горнище с качулка, комбинирано със слънчеви очила, няколко малки дамски чантички, обувки с каишки, големи кръгли обеци и шал. Това, което липсва в тоалета, са панталоните, но целта на рекламата е точно това – да се фокусираме върху бельото на Juicy Couture.

„Заедно направихме колекция, за да отпразнуваме безвремието на брилянтното и дръзко себеизразяване“, казват от марката. Оттам допълват, че комбинациите са райско изпълнение с хиляди искрящи кристали, бижута в бляскави нюанси и малко велур.

Преди тази си кампания, Лурдес Леон е била модел за Gypsy Sport, както и е рекламирала ароматите на Stella McCartney през 2016 година.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари