За новата колекция пролет-лято 2021 г. на Christian Dior творческият директор Мария Грация Кюри поглежда назад във времето не само към традициите на зодиака, астрологията и тарото, но и към оригиналната рокля „Miss Dior“ на самия Кристиян Диор. Тя прави своя дебют през 1949 година, но се завръща с пълна сила и през новото десетилетие.
През 2021 година Кюри възкреси формата на „Miss Dior“, която беше представена в рекламата на парфюмите Dior. Тоалетът, както и цялата колекция висша мода направи своя дебют в модното видео „Le Château du Tarot“, режисирано от италианския режисьор Матео Гароне.
Според официално съобщение от Dior, новата интерпретация на роклята „Miss Dior“ е отнела цели 800 часа на екип от шест души. Тя включва бродерия от златни нишки с апликации от малки, бродирани златни мотиви, представящи цветя, цъфтящи върху решетка. От Dior също така пуснаха и ексклузивни кадри зад кулисите, показващи част от процеса, включително рисунките на роклята и ръчната работа, нужна за създаването на това произведение на изкуството.
Целият клип съчетава разчитане на картите Таро от самата Мария Кюри. Гадателските карти са били любими и на Кристиан Диор. Чрез тях Dior искат да покажат, че висшата мода остава територия на експерименти и възможности. „Диор откри картите Таро през Втората световна война, когато сестра му Катрин, която беше част от френската съпротива, изчезна“, казва Кюри пред Vogue. Тя допълва, че дизайнерът е бил толкова изплашен за съдбата на Катрин, че се е обърнал към Тарото, за да разбере нещо за нея и дали тя ще се върне.
Раф Симънс, който е бил креативен директор на Dior, също прави своя интерпретация на роклята „Miss Dior“ през 2012 година. Миналата година, за колекцията на тема „Цирк“ направата на тоалета е отнела 450 часа.