IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Модната марка Schiaparelli доминира на наградите „Грами“

17 март 2021 18 00

Бионсе впечатли с черен тоалет от колекцията

Снимка: Getty

Моментът винаги е важен, когато Бионсе направи изненадваща поява. Но когато жената, която вече има най-много награди „Грами“ за всички времена, стъпи на сцената в персонализирана черна кожена рокля без ръкави на Schiaparelli, времето сякаш спира. Креативният директор на марката и човекът зад кожения тоалет – Даниел Роузбъри, може да не е най-разпознаваемото име в музикалната индустрия, но той беше отговорен за най-запомнящите се визии в нощта на Грамите.

Роузбъри и Бионсе имат връзка, която е много по-дълбока от направата на тоалет за червения килим – и двамата са от щата Тексас. Дизайнерът споделя пред Harper's Bazaar, че нощта на наградите „Грами“ със сигурност е била доста вълнуваща за жителите на щата, като двама негови представители са стигнали до върха на кариерата си. „Бионсе винаги е давала възможност на толкова много тексасци да мечтаят, че могат да направят нещо голямо с живота си“, допълва Роузбъри.

Бионсе БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Освен Бионсе, креативният директор на Schiaparelli също беше повод за гордост на щата Тексас. Той успя да превърне изпълнителката в модна икона, благодарение на черния кожен тоалет. Роузбъри казва, че моментът е бил изключително важен за него и само се е молел да направи всичко както трябва и да оправдае очакванията, които са му били възложени. „За мен беше огромна чест“, казва дизайнерът.

Според него, този момент е подготвян с години. Когато Роузбъри се среща със стилистката на Бионсе – Зерина Айкърс – той тепърва навлиза в модния бизнес. Въпреки че работи за Schiaparelli от година, вече много добре знае какво се случва с марката. Тогава изпълнителката им дава първия им голям момент. „Толкова сме им благодарни и на двете за вярата в нас и подкрепата, която показват още от първата ни колекция“, казва Роузбъри пред Harper's Bazaar.

Докато Бионсе успя да ни спре дъха на сцената, гордостта на един дизайнер е, когато роклята му може да издигне една не толкова известна звезда до най-добре облечената на наградите. Това е силата на червения килим, а нищо не превръща една жена в звезда повече от една бяла рокля без презрамки, включваща дълбоко деколте, драпирани детайли и ефирна купчиста копринена тафта. Именно с такъв тоалет се появи Ноа Сайръс.

Ноа Сайръс

Снимка: БГНЕС

„Ноа е толкова готина и ние се ангажирахме да подкрепяме нововъзникващите таланти и съм щастлив, че облякох човек, който много често разчита на себе си за тоалетите“, обяснява Роузбъри. Изпълнителката може да е известна като по-малката сестра на Майли Сайръс, но когато Ноа стъпи върху червения килим на наградите „Грами“, погледите и мислите бяха насочени единствено и само към нея.

Тъй като наградният сезон започна преди няколко месеца, Schiaparelli се радваше и на изключителна популярност на наградите „Златен глобус“, раздадени през февруари. Тогава Кейт Бланшет пусна своя снимка в черна дълга рокля от колекцията за висша мода на марката. „Беше забавно, защото тя пусна кадър дни преди наградите и той надхвърли параметрите на червения килим“, споделя дизайнерът.

Какво обаче да очакваме от модата на 2021 година? Според Роузбъри, заради пандемията и събитията, които се провеждат полуонлайн, полу на живо, хората искат да видят нещо, което е привлекателно както визуално, така и емоционално. Допълва, че марката му се фокусира върху качеството на дизайна, независимо дали правят тоалет за човек, който действително ще се качи на сцена, или за такъв, който ще си остане у дома.

Даниел Роузбъри е избран за креативен директор на марката през април 2019 година. Schiaparelli е основана от Елза Скиапарели през 1927 година, като дизайнерката се смята за най-големият съперник на Коко Шанел. Заедно с нея те са най-известните фигури в модата между двете световни войни. „Скиапарели е била майстор на модерното. Нейната работа отразява хаоса и надеждата в бурната ера, в която е живяла“, казва Роузбъри пред Harper's Bazaar.

Даниел Роузбъри

Даниел Роузбъри. Снимка: БГНЕС

Допълва, че днес си задаваме същите въпроси за модата, каквито са били на преден план и преди повече от 90 години. „Как изглежда изкуството? Какво е идентичност? Как да се облечем за края на света?“.

И макар наистина да изглеждаше, че светът ще свърши още преди Роузбъри да направи една година в марката, това все още не се е случило. Вместо това дизайнерът успя да създаде свое име със зашеметяващи сюрреалистични, закачливи и смели колекции, които олицетворяват стила, хумора и признателността към изящното изкуство на Елза Скиапарели. Той започна своето приключение с колекцията си за есен 2019, като отзивите бяха повече от добри.

Що се отнася до начина, по който дизайнерът продължава да твори по време на пандемия, той обяснява, че всичко се крепи върху надеждата за по-добро бъдеще.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари

Щерю ( преди 3 години )
Бионсе заприличала на хипопотам...
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар