„Дистанцираме се от това, което мъжете искат и преминаваме към това, което жените искат“.
Това е новото мото на марката Victoria's Secret, която започва нова ера в историята си. Промените започнаха още с премахването на ангелското шоу, преминаха през включването на съвсем различни дами в компанията, а сега е ред и на манекените в магазините. Вече няма да има слаби кукли, които да показват новите модели на марката, а вместо тях ще се появят такива със закръглени тела.
Целта на тази промяна е да се покаже, че компанията тръгва в съвсем различна посока, доказваща на света, че няма перфектни жени, но всички сме достойни да бъдем забелязвани. В миналото снимки и видеа на оскъдно облечени модели от ангелите на Victoria's Secret бяха на видно място в търговските обекти. Но скоро купувачите могат да очакват съвсем различна гледка.
Снимка: БГНЕС
За първи път в своята 44-годишна история всички изображения на емблематичните „ангели“ ще бъдат премахнати от магазините на Victoria's Secret. Манекени с всякакви форми и размери ще бъдат изложени на тяхно място, а по-ярко осветление и бледорозови стени са избрани, за да създадат пространство, което да кара жените с удоволствие да пазаруват. „Преминаваме от визия към чувство, от изключването на повече жени към включването на всички жени, от по-скоро недостижими до съвсем достъпни“, казва изпълнителният директор Мартин Уотърс пред Page Six.
Преди месец бившият модел Тайра Банкс поздрави марката за създаването на нова ера и заяви, че това ще бъде един чудесен пример за следващите поколения. След това Хайди Клум сподели, че е крайно време компанията да направи няколко важни промени. „Като модел, отиваш там и си щастлив, че имаш работа... правиш това, което ти казват. Но сега, когато поглеждам назад, виждам, че е било належащо да се направи нещо различно“, казва Клум. Тя беше една от централните моделки в дефилетата на Victoria's Secret в продължение на над 10 години.
Снимка: Getty Images
Новата колекция на марката включва дами като Приянка Чопра-Джонас, футболистката Меган Рапиное, судано-австралийския модел Адут Акеч, журналистката Аманда де Каденет, китайската скиорка Ейлийн Гу, британския модел Палома Елсесер и бразилския модел Валентина Сампайо, която през 2019 година се превърна в първия трансджендър представител, подписал с Victoria's Secret.
Линията VS Collective обещава да работи с новите си представители, за да създаде програми, революционни продукти, вдъхновяващо и влиятелно съдържание, което да подкрепя различни женски организации. В същото време фондът на Victoria's Secret за жените с рак ще дарява поне 5 млн. долара годишно, за проучване и преодоляване на расовото и половото неравенство и откриването на иновации, които подобряват шансовете на жени, страдащи от ракови болести.
„Докато работим заедно, за да очертаем един нов път, аз не само се радвам за разработването на бъдещите ни колекции, но съм възхитена от новите клиенти и от тези, които винаги са били част от нас. Искам всички те да се чувстват представени и да разберат, че принадлежат към дадена общност“, заяви Чопра-Джонас.
Футболистката Рапиное обясни, че винаги се е чувствала така, сякаш няма марка в индустрията за красота и мода, която да включва продукти за всички дами. Затова тя се радва, че VS Collective може да създаде пространство, което показва истинския спектър на жените по света.