Хейли Скот Матърс – дъщерята на Еминем, крои планове за работа в модната индустрия. Вместо да се снима като модел, тя има за цел създаване на своя модна линия. Освен това смята да предлага и козметика.
26-годишната красавица, която често вдъхновява последователите си със своята визия, обяви, че ще е домакин на подкаста Just a Little Shady. И миналия месец е подала документи за търговска марка.
Според информация на Page Six, Хейли смята да продава както дрехи, така и „немедицински препарати за грижа за кожата“. Според данните до момента, към нейната линия ще има шапки, ризи и якета.
Наскоро Матърс сподели снимка с микрофон, разкривайки подробности за своя подкаст.
„По този проект се работи от известно време и съм толкова развълнувана за пускането на първия епизод!“, написа тя. И уточни, че в него ще говори за живота си, но и за някои интересни теми като например поп културата.
Дъщерята на Еминем се развива като инфлуенсър
Преди години Хейли просто споделяше свои снимки в Instagram, но отскоро се изявява като инфлуенсър. И вече разполага с 2,7 милиона последователи в социалната мрежа. Има и близо милион фенове в TikTok, където споделя по-интересни видеа.
За някои създаването на подкаст е изненада, тъй като младата жена не обича да споделя много за личния си свят в Instagram.
Междувременно някои си спомниха, че известният татко на Матърс също има опит в модната индустрия. През 2000 г. той създаде марката Shady Ltd. и предлагаше тениски, но днес вече този негов бизнес не съществува.