IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Готова за зимата: Джиджи Хадид ви предлага кашмирените си пуловери

4 ноември 2022 08 30

Новата ѝ марка Guest in Residence набира сила

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

След безброй сътрудничества с марки като Tommy Hilfiger, Frankies Bikins и Stuart Weitzman, Джиджи Хадид е почувствала, че е време да създаде свой собствен лейбъл.

„Получавах много различни оферти, но наистина не исках да бъда притискана“, споделя моделът пред InStyle за решението си да стане независима и да основе своя марка. Допълва, че е искала да създаде нещо, което да показва нейната същност и стил, като в същото време остане вярна на своите чувства и усещания.

В крайна сметка тя създава Guest in Residenceкашмирена трикотажна линия, ангажирана с проектирането на устойчиви дрехи, които могат да се носят и предават от поколение на поколение. Хадид е едновременно основател и креативен директор, като от пускането си през септември тази година марката не само показа на пазара колекция от основни продукти, но и няколко лимитирани издания. Последното творение се казва Varsity Funk и включва живи, цветно блокирани дрехи, които добавят радост към всеки есенен гардероб.

И все пак, въпреки бързия си производствен график, Guest in Residence – известна още като GRI - далеч не е бизнес, който произвежда дрехи на конвейер. Хадид уверява, че качеството, а не количеството е един от трите стълба на нейното творение. „Направихме много изследвания за това защо някои кашмири могат да струват една цена и защо други могат да струват по-малко, но въпреки това да се твърди, че са 100% кашмир. Голяма част от това се свежда до целостта на началото на влакното и производството на преждата“, разкрива Джиджи.

Марката ѝ е насочена директно към потребителя, но се цели да създава дрехи на най-високо ниво, съставени от 100% кашмир и от най-дългите влакна. Основната колекция на Guest in Residence включва всичко – от едноцветни комплекти до аксесоари като шалове и шапки, както и по-ежедневни неща като халати и клинове. Лимитираните колекции са тематично ориентирани и показват по-нюансирани дизайни и композиции. Те се правят на по-малки партиди и се предлагат за определено време.

„Аз съм много устойчива с моя гардероб – имам дрехи, които съм включвала в различни визии в продължение на много години“, отбелязва 27-годишната звезда пред InStyle. За да гарантира, че продуктите са етично направени и екологични, Хадид си партнира със сертифицирани фирми за кашмир със строги стандарти за хуманно отношение към животните, опазване на околната среда и практика за устойчивост на дрехите.

„Осигуряването на хуманно отношение към животните и околната среда е от решаващо значение за целостта на марката и продукта“, категорична е Джиджи. Допълва, че хуманно третираните животни произвеждат по-висококачествени и по-дълги влакна, които позволяват повече дълголетие на дрехите. По думите ѝ, именно устойчивостта на времето е основна цел на марката.

Джиджи казва, че любимите ѝ подаръци винаги са били кашмирените пуловери втора употреба, които са ѝ предавани от нейните родители. „Все още пазя някои от тях в гардероба си, тъй като те са уютни и са ми полезни, когато съм на път. Основаната ми цел е да вдъхновя хората да инвестират в качествени наследствени вещи, които могат да бъдат предадени на любимите хора“.

И докато надеждата на Хадид е да вдъхнови модния избор на своите клиенти, именно клиентите на GIR са тези, които вдъхновяват нейните дизайни. Varsity Funk например е вдъхновена от училищната общност и младите хора, които научават за своята колективна идентичност. Колекцията е набор от дизайнерски университетски якета, тениски за ръгби и баскетболни шорти с ръчно плетени детайли и плаващи плетени техники, в разнообразие от традиционни цветове и комбинации с живи нюанси като небе, киви, мандарина и слънчоглед.

Зашеметяваща: Джиджи Хадид се разголи за своя колекция бански

Звездна мода: Джиджи Хадид като Кари Брадшоу

Бела и Джиджи Хадид са чисто голи в библейската кампания на Versace

„Бях особено впечатлена от училищния дух – гордост, ентусиазъм и колективно желание да се постигне успех чрез ученето“, казва Хадид. Допълва, че всяко училище си има собствени традиции и индивидуалност, които е искала да вплете в своите идеи и да създаде първата подобна колекция. В крайна сметка се ражда Varsity Funk, като varsity се използва като термин, свързан с училищни и университетски спортни отбори.

За още новини от света на модата и красотата последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари