Блясъкът от 60-те преживява своеобразен ренесанс през 2022 година. Модерните големи прически нашумяха още през пролетта благодарение на Ан Хатауей и Сиена Милър, които носеха леко разхлабени версии на повдигнатия стил, докато Лили Колинс направи крачка напред с подходяща графична очна линия в стил Twiggy. Прическата на Джийн Шримптън пък се възроди благодарение на Зендая и Флорънс Пю, а панделките в косите също бяха забележителна тенденция. Шикозният аксесоар, направен популярен от иконите на 60-те като Шарън Тейт и Катрин Деньов, беше забелязан на почти всяка звезда в стила от Джулиан Мур до Теса Томпсън.
Пенелопе Крус е една от последните звезди, която реши да се вдъхнови от минали тенденции, по-специално от тези през 60-те. По време на премиерата на новия си филм L'Immensita в Париж, актрисата пресъздаде емблематична прическа на Бриджит Бардо, оформяйки косата си на две половини – едната повдигната нагоре, а другата пусната свободно по раменете. Прическата бе завършена с черна панделка и бретон, очертаващ лицето.
Снимка: Getty Images
Фризьорът Пабло Иглесиас е добавил свободни къдрици на слоеве за по-романтичен ефект, докато живата текстура поддържа прическата свежа и модерна. Стилът чудесно пасваше на стила на Крус, която носеше любимия Chanel. Минироклята със сигурност привлече вниманието, отличавайки се с шарка на каре, детайли с копчета и сребристо-черен колан. Испанската красавица добави високи черни обувки и мрежест чорапогащник, завършвайки визията с ефектни сребърни обеци и черна чанта.
Пенелопе подчерта красивите си черти с елегантна палитра грим, състояща се от черна очна линия, малко руж и бледорозови устни. Цветът на ноктите ѝ пасваше идеално на този на устните, създавайки семпла, но в същото време доста красива визия.
Действието в новия филм на Крус се развива през 70-те години в Рим, а историята проследява тежкото положение на едно нефункциониращо семейство, състоящо се от нещастната двойка Клара, жертва на домашно насилие, и Феличе, който мами съпругата си със секретарката. За да станат нещата още по-зле, цялата ситуация се отразява пагубно на децата им Адриана, Джино и Даяна. Най-голямата им дъщеря се определя като момче, като се влюбва в своя приятелка и това предизвиква сближаване с Клара.
По стечение на обстоятелствата обаче героинята на Крус се озовава в психиатрична клиника. По време на фестивала във Венеция, актрисата споделя какви са истинските последици от домашното насилие. „Не мисля, че героинята ми е луда. Тя е в капан в семейството си. Заклещена в дома си, в тялото си. В ситуацията, в която живее. Тя няма план Б. Няма спасение“, казва Пенелопе.
Актрисата допълва, че има много жени по света, които са затворени в дома си, но се преструват, че всичко е наред, за да не притесняват децата си. „Правят това, за да оцелеят“, категорична е звездата.
Самата Пенелопе започва да подхожда по доста различен начин към кариерата си, след като ражда двете си деца – Леонардо на 11 и Луна на 9 години. Пред испанския Vogue казва, че животът ти напълно се променя, след като станеш майка.
Пенелопе Крус: В момента децата са най-важният ми приоритет
Пенелопе Крус за любовта към Салма Хайек и истинското им приятелство
Хавиер Бардем за семейния живот с Пенелопе Крус
„След като родих децата си, реших да работя повече с въображението си и по-малко с реалността. През 20-те и 30-те си години, преди да стана майка, черпех вдъхновение от травматичните ми преживявания. Сега смятам, че това не прави резултата по-добър. Даже е много по-здравословно да разделяш реалността от измислицата“, обяснява актрисата.