fallback

Виктория Бекъм разпродава стотици облекла

13 January 2023 17:50

Нейният бизнес продължава да търпи загуби

БГНЕС

Какво се случва с модния бизнес на Виктория Бекъм? Това се питат мнозина на Острова, след като известната дизайнерка пусна огромна разпродажба. Очевидно тя продължава да търпи загуби и се опитва да се справи с тежкото положение, в което е изпаднала.

На фона на финансовите си проблеми, бившата спайска е взела решение да намали цените на стотици облекла от свои колекции, за да може по-бързо да ги продаде.

„Разгледайте разпродажбата на VB с до 60 процента отстъпка за ключови стилове“, пише на официалния сайт на модната ѝ къща.

БГНЕС

Г-жа Бекъм продължава да трупа дългове

Модната компания от висок клас, която поддържа Виктория, е натрупала общо 66,3 милиона паунда дългове. Става дума за сума, натрупана от нейното стартиране до момента.

Фитнес облекло, палта, рокли, слънчеви очила, дамски чанти, са само част от нещата на Бекъм, които тя е пуснала доста по-евтино онлайн.

За почитателките на зеления цвят, дизайнерката предлага зелена рокля с близо 40% намаление. Актуално камилско палто например струва 954 паунда.

За да рекламира новите си облекла, звездата често използва двете си снахи – Никола Пелц и Миа Регън.

Виктория Бекъм се сдобри с Никола Пелц

Грим 2023 – Виктория Бекъм със семпла зимна идея

Семейно коледно парти: Виктория Бекъм без Дейвид, но с децата

Брандът на Виктория стартира 2008 г.

Публикация, споделена от Victoria Beckham (@victoriabeckham)

В началото съпругата на Дейвид Бекъм пусна колекция от рокли, с които стартира своя лейбъл. Нейната гама обаче бързо се разрасна – с чанти, палта, обувки и най-различни аксесоари.

Източник на The Mirror твърди, че за 2021 г. загубите на модната къща на звездата възлизат на около 5 887 000 паунда. Това е лек спад в сравнение с предходната, когато те са били приблизително 8 582 000 паунда.

Публикация, споделена от Victoria Beckham (@victoriabeckham)

Освен в Европа, бизнесът на Виктория се разви и в Близкия изток. Според неговите годишни отчети, марката е пуснала и кожени изделия, както и козметиката VB Body.

„2021 г. видя успешното препозициониране на Victoria Beckham Limited и 2022 г. се очертава да бъде още по-силна година. Навлязохме в нова глава за бизнеса и нашата енергия е насочена към ускоряване на растежа и разгръщане на пълния потенциал на марката“, съобщи миналата година главният изпълнителен директор Мари Льоблан, цитиран от MailOnline.

Още новини от света на звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook.

Автор на статията:
Ваня Гъркова
Сподели
Виктория Бекъм Дейвид Бекъм моден бранд загуби разпродажба
0 коментара
fallback