Пролетта може все още да не е дошла, но Ким Кардашян се подготвя усилено за лятото, промотирайки новите си колекции бански.
42-годишната основателка на SKIMS участва в новата рекламна кампания, с която обещава, че това ще бъде най-голямата ѝ колекция досега. За да бъдат нещата още по-уникални и извън тази вселена, Кардашян е поканила за свои рекламни лица извънземни. Цялата тематика на рекламата е с космически мотиви, включително и цветовете на банските.
Режисирана от Хармъни Корин, кампанията показва Кардашян и екипа ѝ от извънземни, облечени в различни визии от предстоящата лятна колекция на SKIMS. Зрителите могат да видят неонови бански костюми, секси покривала и аксесоари, както и няколко стари модели.
В един от кадрите Ким се отпуска на шезлонг, облечена в неоновозелен цял бански, който включва и изрязан участък в средата. Извънземните, които, разбира се, са истински хора с маски на извънземни, стоят на заден план, облечени в различни бански от един и същи цвят.
Рекламата показва и гаражна сцена, в която Кардашян се е облегнала на жълта спортна кола, докато показва извивките си в оскъден тъмнокафяв комплект от две части. Междувременно зад нея отново е застанала група от извънземни, носеща секси летни ансамбли.
Телевизионната риалити звезда сподели за предстоящата си колекция и в социалните мрежи, показвайки снимки с бански в сив цвят. „Знам, че чакахте дълго време... банските на SKIMS най-накрая се завръщат! Пригответе се за най-голямата колекция досега и изцяло нови стилове и цветове, които са извън вселената и трябва задължително да видите“, написа тя в публикацията.
И този път Кардашян не изневери на себе си, когато става въпрос за промотиране на предстоящите си колекции.
За кампания за Свети Валентин магнатът нае актрисите от „Белият лотус“ Беатрис Грано и Симона Табаско да позират в красиви и сексапилни колекции бельо. А за коледните празници тя превърна фотосесия на SKIMS в семейна афера за Снуп Дог, съпругата, децата и внуците му, които бяха облечени в колекцията Cosy.
Ким Кардашян във фокуса на Седмицата на модата в Милано
Ким Кардашян се превърна в кукла Барби
Мокра, прозрачна рокля и сексапилно боди – новата фотосесия на Ким Кардашян
Само две години след създаването на марката през 2019 година, Кардашян беше удостоена с наградата „Марков иноватор“ от списание WJS. В интервюто след това тя говори за начина, по който ръководи бизнеса си.
„Дните ми са напълно разграфени до минута. За да се отделя от децата, отивам в домашния офис и започвам да уча. След това започвам работа по SKIMS. Постоянно съм в някакви срещи. Дните ми са доста пълни. И това е. Обичам да бъда вкъщи. Обичам да прекарвам уикендите вкъщи“, споделя Ким.
Що се отнася до работната ѝ етика и нестихващия ентусиазъм за развитие, звездата споделя, че всичко е наследила от покойния си баща Роб Кардашян.














Времето рязко ще се затопли: Циганското лято носи температури до 20°
Почина Иван Тенев
Депутатите избраха Костадин Ангелов за зам.-председател на НС
Кои органи на мъжете и жените страдат най-много в Космоса
Тихият свръхзвуков самолет X-59 на НАСА извърши първия си изпитателен полет
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
От Ботев Пловдив: Нека дербито бъде празник на футбола!
566 деца ще участват в най-старото състезание по плуване у нас "Замората"
Арсенал се падна с палача на Ливърпул на 1/4-финалите
Гостуване с вкус на домакинство чака Левски
3 чая за по-добър имунитет
Таро карта за 30 октомври, четвъртък
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Какво да очакваме на първата консултация през бременността?
Как се формира мозъчната аневризма и кои са механизмите на нейното разкъсване?
Помага ли спортът при хронична умора?
Съвременни неоперативни терапии при дискова херния
Остави коментар