fallback

Лицата на модата - Синди Крауфорд напомни за 90-те с новата си реклама

22 August 2023 16:30

Супермоделът набира скорост след корицата на Vogue и документалния си филм

Снимка: Getty Images

През последните години постепенно забелязваме как миналогодишни тенденции си проправят път в наши дни. Прически, дрехи, обувки и гримове се завръщат от вече забравени десетилетия, с малко подобрен вид, за да изненадат новото поколения и да го накарат да се влюби в тях. Оказва се, че завръщането от миналото важи не само за предмети, но и за хора.

Така супермоделите от 90-те години отново привлякоха вниманието, показвайки че възрастта е просто цифра, която не бива да определя курса на живота и начина, по който се чувстваме. Съвсем наскоро на корицата на списание Vogue застанаха Синди Крауфорд, Линда Еванджелиста, Наоми Кембъл и Кристи Търлингтън, където говориха за остаряването под светлината на прожекторите, какво е чувството да бъдеш сред радетелите на днешната мода и как определението за първите супермодели ги е карало да се чувстват в миналото. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford)

Освен корицата, четирите дами продуцират поредицата "Супермоделите", която съвсем скоро ще се появи по Apple TV+. Там те вдигат завесата на личния и професионалния си живот, разкривайки невиждани и нечувани досега детайли. 

Сега Крауфорд набира още повече инерция, участвайки в кампания, която върна феновете й в 90-те години. След като си даде почивка от модата, за да се фокусира върху семейството и да изгледа децата си, Синди е готова отново да доминира стилния свят и да показва на новите поколения как всъщност се прави успешен бизнес. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MCM (@mcmworldwide)

Новият ангажимент на красавицата е за германската луксозна марка MCM. Кампанията е заснета от легендарния фотограф Юрген Телер и се стреми да улови "младежко настроение и непримиримо отношение", според прессъобщението. Изображенията показват, че Крауфорд носи семпъл черен топ, панталон и подходящи токчета, заедно с емблематичната си обемна брическа, комбинирана с бронзов блясък. 

Целяща да предстаави как миналото на марката влияе върху нейното настояще, супермоделът е заобиколен от десетки вариации на логото на MCM, изобразено върху карамелени чанти от различни години. Разбира се, Крауфорд държи най-новия модел от дългата гама кожени изделия. Дизайнът носи името Mode Travia и пристига при своя купувач с характерния монограм на марката и привлекателна на допир кожа. 

Ранди Гербер за брака със Синди Крауфорд и подарения милион от Джордж Клуни

Миналото и бъдещето на модата – Синди Крауфорд, Кристи Търлингтън и Хелена Кристенсен с децата си

По халат или с диаманти – Синди Крауфорд винаги е красива

Снимките също са трогателна препратка към първата работа на Крауфорд с MCM, когато тя е заснета от друг известен фотограф - Хърб Ритс. "За мен беше чест да пътувам назад във времето с MCM до първата ни фотосесия през 90-те години", казва моделката. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MCM (@mcmworldwide)

В официалното съобщение от марката споделят, че кампанията с Крауфорд е особено значима, тъй като по този начин се почита наследството, създадено през 90-те години. По думите им, завръщането в миналото с Крауфорд за богатата история на дизайните, но в същото време се показва, че възрастта няма значение. 

"Работата със Синди е много лесна, защото работиш с професионалист, и аз оценявам лекотата и знанието, които тя внася във всеки един проект. Второ, Юрген Телер е истински артист, който носи своята неповторима и забележителна перспектива в снимките си. Заедно успяхме да създадем вълшебство, което ще даде старт на нова ера в MCM", казва креативният директор Фабиен Барон. 

За още новини от света на звездите и модата последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook.

Автор на статията:
Дарена Найденова
Сподели
мода Лицата на модата Синди Крауфорд стил чанти
0 коментара
fallback