„Любовта не е просто чувство, а действие, което може да преобърне животи“.
Това са думи на Селма Блеър, която празнува любовта и Свети Валентин по най-добрия начин – чрез реклама на красиви и стилни бижута. Актрисата се присъединява към семейството на Pandora, в което вече влизат имена като Памела Андерсън, Ашли Парк и Прешъс Лий. Освен Блеър, новите членове включват и сестрите Клои и Хейли Бейли.
Новата кампания на марката носи името BE LOVE и е направена специално за Деня на влюбените. Мотото е просто, но въздействащо – „Любовта е глагол и действие“.
Това е честване на множеството форми на любовта – от романтика и семейство до грижа за себе си и увереност. Именно затова жената с многостранни таланти, Селма Блеър, която превърна достъпността и активизма в дело на живота си, след като получи диагноза за множествена склероза през 2018 година, е напълно подходяща за разпространението на посланието.
„За мен BE LOVE означава да възприемаш силата да присъстваш във всеки момент и да използваш това присъствие, за да разпространиш любов, смях и позитивност сред моята общност и любимите хора. Да бъда част от тази кампания е красиво напомняне, че любовта не е просто чувство, а действие, което може да преобрази животи“, казва актрисата.
Блеър и сестрите Бейли се появяват както на промоционални снимки, така и в специално изготвено видео за кампанията. То носи името Lived Love и е режисирано от номинираната за „Оскар“ София Нали Алисън и е продуцирано от носителката на две награди „Грами“ Мелина Матсоукас.
Селма Блеър първа забелязала симптомите на множествена склероза при Кристина Апългейт
Селма Блеър за здравето си: По-добре съм, но болестта преследва клетките ми
Селма Блеър: Често припадам на сцената
Във видеото може да видим Блеър, чието лице е озарено от слънцето, а светлината кара диамантите по нея да блестят с всичка сила. Тя също така е заснета да прегръща сина си Артър Сейнт Блейк.
В промоционалното видео са включени още моделите Саша Пивоварова, Авиана Макклиш и Колин Александър, както и изгряващите звезди Джоселин Корона, Саян Марли, Салем Мичъл, Юми Ну, Тара и двойката Меган Колисън и Джак Спенсър.
През август Pandora, считана за най-голямата компания за бижута, създаде три нови колекции с диаманти, направени в лаборатория – Pandora Nova, Pandora Era и Pandora Talisman. По този повод компанията организира звездна кампания с участието на Памела Андерсън, Грейс Кодингтън, Прешъс Лий и Джъстина Майлс.