IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Синди Крауфорд и Линда Еванджелиста в една легендарна кампания за Donna Karan

9 февруари 2024 12 30

Към тях се присъединяват Карли Клос, Шалом Харлоу и още емблематични модели

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Дона Карън е модна икона сама по себе си, така че е напълно разбираемо да събере осем емблематични модели за подновяването на Donna Karan New York. 

С участието на Линда Еванджелиста, Синди Крауфорд, Амбър Валета, Шалом Харлоу, Каролин Мърфи, Иман Хамам, Карли Клос и Лия Кебеде кампанията е заснета от легендарната фотографка Ани Лейбовиц и насочва фокуса към овластяването на жените и начина да се повдигне самочувствието им чрез модата. 

Във видео, споделено със списание People, Еванджелиста поздравява Карън за работата ѝ през годините. „Дона вярваше в жените повече от всеки друг. Можеш да бъдеш каквото си поискаш в нейните дрехи“, казва 58-годишната супермоделка. 

Линда работи с Карън и едноименната марка множество пъти през кариерата си. Спомняйки си за минали фотосесии и моменти на модния подиум, красавицата не успя да сдържи емоциите си. 

„Спомням си мотивационните разговори преди всяко дефиле. Сцената зад кулисите се усещаше много по-лична. Дона се опитваше да вдъхне увереност във всички нас, но щом облечеш дрехите ѝ, увереността сама се появяваше. Дона е била част от повечето важни моменти и постижения в моя живот“, казва Еванджелиста. 

Моделката допълва, че Карън е успяла да устои на изпитанията на времето и представлява както сила, така и емоционалност

„Тя представи на света нов стил на увереното обличане, който почита жените и техните тела. Това беше нейният запазен номер и все още е“, казва Синди Крауфорд в официално изявление. 

Наречена In Women We Trust, кампанията слива архивите с модерните времена, пренасяйки историята на Donna Karan New York в наши дни. Също така се показват силуетите, дрехите и майсторството, с които самата Карън е станала известна. Според официалното изявление, Donna Karan New York е марка, предназначена за всяка жена. 

„Никога не е ставало дума за дрехи. Винаги фокусът е бил върху жената в дрехите“, казва Амбър Валета в прессъобщение. 

Синди Крауфорд, Кристи Търлингтън, Линда Еванджелиста и Наоми Кембъл отново заедно на подиума

Те се завърнаха – Синди, Наоми, Кристи и Линда отново на корицата на Vogue

15 години по-късно: Линда Еванджелиста отново е на подиума

Дона Карън пуска първата колекция от едноименната си марка през 1985 година и става известна заради измислянето на „7 лесни неща“боди, яке, пола, панталон, кашмирен пуловер, кожено яке и вечерна рокля. Иначе казано – оригиналният капсулен гардероб

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ELLE MÉXICO (@elle_mexico)

В продължение на десетилетия тя поддържа естетиката да предоставя на жените красиви елементи от гардероба, които издържат изпитанието на времето. 

За да се създаде новата кампания за пролет 2024, марката проучва хиляди архивни визии и винтидж детайли. Колекцията, която включва нови подходи към характерни артикули, включително памучни ризи, бодита, драпирани рокли без ръкави и леки блейзъри – отдава почит на известната система за обличане „7 лесни неща“ на Карън. 

За още новини от света на звездите и модата последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари