Разцъфналото младо момиче, което се лута между елегантността и екстравагантността разкрива новата модна енергия на Chanel, която е напълно в унисон с духа на времето. Това личи и от моделите на очилата, които са фокусирани върху стилизирани фигури на котка, око на пеперуда, кръг или квадрат в обемни форми. Съществува разбира се и линия с класически рамки – овални и правоъгълни. Колекцията е разделена на три линии – Bijou, Matelasse и Dentelle.
Темата Bijou показва модели с изтънчен блясък и почти космическа лунна чистота на линиите. Логото на марката се откроява в нюанси на злато и платина. За оптимална лекота и комфорт, всеки модел има предпазители от гума или кожа, а рамките са леки като перо. Изящно изваяни „фрески“ са гравирани върху някои от рамките и превръщат очилата сами по себе си в бижу, което украсява нежното женско лице. Кадри от заснемането на колекцията, както и всички модели очила за пролет-лято 2014 на Chanel може да разгледате в галерията.

Кадър от рекламната кампания и от заснемането на един от кадрите ѝ с участието на Алис Делал. Снимки: Chanel press office














Хороскоп за 3 ноември - съвети за всяка зодия
Билкови чайове, доказано понижаващи холестерола
Пиян шофьор помете шест коли в центъра на София
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Спортът по телевизията днес, 3 ноември
Мачовете по телевизията днес, 3 ноември
Още един треньор изхвърча от английския Чемпиъншип
Надеждата се върна при Чуковете след обрат
Дневен хороскоп за 3 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 3 – 9 ноември
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Любовен хороскоп за ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар
molly13
( преди 11 години )