Силната връзка между поколенията винаги е била основно вдъхновение за дизайнерите.
Независимо дали под формата на отношения майка-дъщеря или баба-внучка, приемствеността е позната в много лица и постоянно се отразява в рекламните кампании на модните къщи.
Фокусирането върху почитането на традициите важи еднакво както за семейните отношения, така и за архивите на актуалните креативни директори и архивите на техните предшественици.
Тенденцията се открои с идеята на Албер Елбаз за пролет-лято 2015 и сега приема нов образ от Оливие Рустейн.
Армията от супермодели, които виждахме няколко сезона за Balmain малко по малко започна да се преобразява.
Признак за това бяха кадрите на Ким Кардашян с Кание Уест, а пълната метаморфоза вече е факт с кампанията за есен-зима 2015. На нея виждаме едни от най-актуалните лица в модната индустрия, които демонстрират новите предложения на марката буквално ръка за ръка със своите сестри.
Кендъл и Кайли Дженър, Джоан и Ерика Смолс, Джиджи и Бела Хадид застават една до друга пред обектива на Марио Соренти за една малка семейна афера.
Стилистиката детайлно материализира тъмната и луксозна страна на дамите, облечени в силуети с многобройни метални отблясъци, дръзки акценти, пайети и контрастни на цвят аксесоари.
Драматичното усещане е допълнено от плътен опушен грим, а всички модни сестри можете да видите в нашата галерия.