Кадрите представят концепцията за така нареченото „момичешко време“, в което модели се забавляват и си правят селфита. Разбира се, всичко това се случва в характерните флорални елементи и масивни аксесоари.
Тенденциите на Dolce & Gabbana за слънчевите очила завършват проекта – рамките са с обсипани блестящи инкрустации, масивни цветя и комбинации от различни нюанси на цветната палитра. Кръглите форми със сигурност доминират, а котешката издължена рамка е в значително по-уголемени размери.
Диоптричните рамки се характеризират с цветни акценти в яркочервено само в горната част.
Доменико Долче и Стефано Габана не подминават и мъжете, които искат да бъдат в крак с последните новости от модния подиум. За тях модната къща е подготвила класически авиаторски очила, цветни рамки и преливащи нюанси.
Всички кадри от рекламната кампания на Dolce & Gabbana за пролет-лято 2016 можете да разгледате в нашата галерия.















Рецепта за Коледа: Шоколадови бонбони с пияни вишни
Как да защитим детето от зимните заболявания
Комета може да крие тайната за произхода на живота
Някои китайски марки коли ще изчезнат от пазара в Европа
Кога ще се случи следващото лунно затъмнение
Метеорният поток Геминиди ще достигне своя връх в нощта на 14 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Спортът по телевизията днес, 9 декември
Мачовете по телевизията, днес 9 декември
Без големи дербита в третия кръг за ФА Къп
Барселона - Айнтрахт Франкфурт
Дневен хороскоп за 9 декември, вторник
Поверия за ангелската дата 12/12
5 хитри трика, за да ухае домът на Коледа
От България до Южна Корея – истински истории от една българка в Далечния изток
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Остави коментар
nagninodale
( преди 9 години )