Кадрите представят концепцията за така нареченото „момичешко време“, в което модели се забавляват и си правят селфита. Разбира се, всичко това се случва в характерните флорални елементи и масивни аксесоари.
Тенденциите на Dolce & Gabbana за слънчевите очила завършват проекта – рамките са с обсипани блестящи инкрустации, масивни цветя и комбинации от различни нюанси на цветната палитра. Кръглите форми със сигурност доминират, а котешката издължена рамка е в значително по-уголемени размери.
Диоптричните рамки се характеризират с цветни акценти в яркочервено само в горната част.
Доменико Долче и Стефано Габана не подминават и мъжете, които искат да бъдат в крак с последните новости от модния подиум. За тях модната къща е подготвила класически авиаторски очила, цветни рамки и преливащи нюанси.
Всички кадри от рекламната кампания на Dolce & Gabbana за пролет-лято 2016 можете да разгледате в нашата галерия.















Българи протестират и пред Европарламента в Брюксел
Бюджетът вече не е на дневен ред, хората искат оставка на правителството
Oпределихa кои астероиди са подходящи за добив на ресурси в Космоса
В Южна Корея разработиха ефективна система за пречистване на въздуха
Космически чудовища: James Webb откри доказателства за гигантски звезди
НАСА загуби връзка с мисията Mars MAVEN
Лудогорец готви изненада за феновете си
Десподов се закани на Лудогорец
Отборът на наш национал с втора загуба в Русия
Разследват мач от Лига Европа за подозрителни залози
Секси жилетка – зимният хит, по който звездите полудяха
Повече щастие през 2026 за родените на тези дати
5 задължителни ястия по време на коледните пости
Сарми с прясно зеле и свинско
Нарушения на дишането по време на сън
Спорно предложение: Центърът за контрол на заболяванията в САЩ препоръчва преразглеждане на първата доза хепатит B при новородени
Селективен мутизъм: Как да се справим с мълчанието на детето
Основният рисков фактор за подагра всъщност е генетичен
Остави коментар
nagninodale
( преди 9 години )