Кадрите представят концепцията за така нареченото „момичешко време“, в което модели се забавляват и си правят селфита. Разбира се, всичко това се случва в характерните флорални елементи и масивни аксесоари.
Тенденциите на Dolce & Gabbana за слънчевите очила завършват проекта – рамките са с обсипани блестящи инкрустации, масивни цветя и комбинации от различни нюанси на цветната палитра. Кръглите форми със сигурност доминират, а котешката издължена рамка е в значително по-уголемени размери.
Диоптричните рамки се характеризират с цветни акценти в яркочервено само в горната част.
Доменико Долче и Стефано Габана не подминават и мъжете, които искат да бъдат в крак с последните новости от модния подиум. За тях модната къща е подготвила класически авиаторски очила, цветни рамки и преливащи нюанси.
Всички кадри от рекламната кампания на Dolce & Gabbana за пролет-лято 2016 можете да разгледате в нашата галерия.















Кириакос Пиеракакис е избран за председател на Еврогрупата
Централна емисия
Централна емисия
Hungry Hippo: Rocket Lab тества ракета Neutron (снимки)
Китай пуска най-големия в света суперкомпютър с изкуствен интелект
Открит е енергиен източник, който може да захранва цялата планета
Физици за първи път откриха рядка ядрена реакция, включваща слънчево неутрино
НА ЖИВО: Лудогорец - ПАОК 1:0, топреализаторът в Европа пак избухна
Треньорът на Витоша Бистрица каза защо съжалява след загубата от Левски
Веласкес: Бяхме длъжни да вземем този мач
Левски разнебити "тигрите" от Бистрица и е на 1/4-финал за Купата
Традиционна капама за Коледа
Дневен хороскоп за 12 декември, петък
Изключително начало на 2026 за 4 зодии
Съветите на Петър Дънов при високо кръвно налягане
Как стресът влияе на качеството на съня и как да го намалим преди лягане?
Функцията на сълзите и различават ли се те при тъга и щастие
На какво се дължат нарушенията в пубертета?
Луличка – източник на алкалоиди, използва се като жлъчегонно и стомашни неразположения
Остави коментар
nagninodale
( преди 9 години )