Кадрите представят концепцията за така нареченото „момичешко време“, в което модели се забавляват и си правят селфита. Разбира се, всичко това се случва в характерните флорални елементи и масивни аксесоари.
Тенденциите на Dolce & Gabbana за слънчевите очила завършват проекта – рамките са с обсипани блестящи инкрустации, масивни цветя и комбинации от различни нюанси на цветната палитра. Кръглите форми със сигурност доминират, а котешката издължена рамка е в значително по-уголемени размери.
Диоптричните рамки се характеризират с цветни акценти в яркочервено само в горната част.
Доменико Долче и Стефано Габана не подминават и мъжете, които искат да бъдат в крак с последните новости от модния подиум. За тях модната къща е подготвила класически авиаторски очила, цветни рамки и преливащи нюанси.
Всички кадри от рекламната кампания на Dolce & Gabbana за пролет-лято 2016 можете да разгледате в нашата галерия.















България с три световни титли от Световното първенство на KWF
Ердоган след срещата с Путин: Мирът не е далеч
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Разкриха влиянието на Марс върху климата на Земята
Трилър с продължения: ЦСКА 1948 изхвърли Славия за Купата след голяма драма
Реал Мадрид? Ясно е бъдещето на титуляр на Байерн Мюнхен
България с три световни титли от Световното първенство на KWF
ВИДЕО: Лудогорец – ПАОК
Любовен хороскоп за 15 – 21 декември
Как да изберем рокля според типа фигура
TASH SULTANA – за първи път в България на 11 август 2026
Вкусни питки за Бъдни вечер
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Остави коментар
nagninodale
( преди 9 години )