IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Седмица на модата в Лондон: Make Burberry great again!

17 септември 2019 17 30

Рикардо Тиши най-накрая се чувства комфортно

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Когато Рикардо Тиши пое Burberry беше ясно, че ще отнеме известно време да открие своя път в архивите на модната къща.

И ако винаги основната цел на британския бранд е била да показва именно най-доброто от британската мода, оказва се, че колкото повече Тиши се оставя да прави това, в което е най-добър, толкова по-добре за бранда.

Изненадващо, не архивите, а Рикардо извежда Burberry напред.

И това става благодарение на неговите качества – майсторските му умения в кройката, усъвършенствани в Givenchy, европейският му инстинкт за изискан сексапил и афинитетът към модерните материи.

Именно тези му предимства привличат все по-млада и голяма аудитория, която се превръща в лоялен купувач на Burberry, защото вижда себе си в силуетите на модната къща и открива нещото, което иска повече от всичко в модата – разнообразието.

И Рикардо Тиши дава именно него в новата си колекция за пролет-лято 2020. Там виждаме италианския стил, изразен в перфектните кройки на костюмите, но откриваме и контрапункт в лицето на готик-викторианското вдъхновение, което поставя огромен обем и много къдри.

И макар цветната палитра да се задържа в нюд, кафяво, черно и бяло, едно е сигурно – тренчът винаги ще бъде британският евъргрийн и Рикардо Тиши знае как да го използва и осъвремени.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари