Дженифър Лопес не само, че има слава на жена, която не остарява, но и определено умело поддържа имиджа си на супер сексапилна дама.
Често я виждаме в тоалети, които показват само колко добре поддържано тяло има тя, карайки ни да си пожелаем и ние да изглеждаме така на тези години.
Поредният повод за възхищение от Джей Ло идва с новата рекламна кампания на Guess. Именно тя е лицето за пролет-лято 2020 година, а подробностите около проекта са много любопитни.
Фотосесията е заснета в Санта Моника, Калифорния, а певицата влиза в ролята на ретро прелъстителка.
Цялостната ѝ визия се поддържа със задължителните елементи – рокли, плътно описващи тялото, къса прическа с огромни букли и премрежен поглед.
„Вдъхновението този път е микс от италианска филмова звезда от 60-те, Мадона от 80-те и София Лорен. Толкова е забавно да влезеш в роля и да го осъществиш“, споделя самата Дженифър Лопес.
А ние въздишаме леко и за пореден път си пожелаваме някой ден и ние да изглеждаме така!
Вижте всички кадри от кампанията в нашата галерия.
Коментари