IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

20 години по-късно: Дженифър Лопес отново в зелено Versace

13 януари 2020 14 40

Тя си партнира с Кендъл Дженър в нова рекламна кампания

Снимка: БГНЕС

Преди две десетилетия Дженифър Лопес успя да промени света със своята зелена рокля на Versace. През 2000 година изпълнителката се появи с невероятния тоалет на наградите „Грами“ и буквално създаде една нова технология. Заради нея от Google създадоха опцията Google Images.

През изминалата година Лопес отново влезе в зелената рокля по време на Седмицата на модата в Милано, където изпълнителката се появи на модното шоу на Versace заедно с Донатела Версаче. След това тя участва и в шоуто Saturday Night Live, където доказа, че нито тя, нито роклята са се променили за тези 20 години.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от Jennifer Lopez (@jlo) на

Явно този тоалет ще се появява още дълго време, защото съвсем наскоро от Versace разкриха, че Лопес е едно от рекламните им лица за 2020 година. Тя, заедно с Кендъл Дженър, връщат отново зеления нюанс от миналото, но този път той се появява не само върху рокли. Тазгодишната колекция включва гащеризони, тениски и поли.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от Versace (@versace) на

Разбира се, това не е единственото, с което марката разполага. В серия от снимки в Инстаграм, Джей Ло показа още дизайни, които по нищо не отстъпват на иконичната зелена рокля. Изпълнителката е снимана в яркочервена рокля и стилен черен костюм. 

„Много съм щастлива, че най-накрая мога да споделя, че съм лице на Versace“, пише Лопес в социалните мрежи.

В официално изявление пък изпълнителката и актриса признава, че модната марка е символ на сила и винаги успява да създаде нещо уникално. „Сбъдната мечта е да работя с моята приятелка Донатела по тази невероятна кампания, за да направим нещо ново, което е вдъхновено от историята“.

Донатела Версаче също не скри щастието си от новата колаборация с Джей Ло. Тя коментира, че е горда от своята приятелка затова, че е вдъхновила Google Images. „Днес празнуваме този момент, който беше възможен благодарение на тази невероятна жена“, добавя дизайнерката. 

Money on my mind: Златното момиче Джей Ло

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари