IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Джесика Бийл създава своя уелнес марка

14 юли 2021 10 50

Актрисата иска да предлага продукти, на които всяка майка може да разчита

Снимка: БГНЕС

Създаването на козметични марки се превърна в нещо задължително за звездите. Почти всяко известно име вече има свои продукти, които предлага на пазара и промотира в социалните мрежи. Независимо дали става дума за гримове, козметика за коса, за грижа за кожата или пък за борба с акнето, разкрасителният бизнес е новата мечта на всеки.

Джесика Бийл обаче не иска да тръгва по стъпките на своите колеги и е решила да се отдаде на начинание, което да е от полза не само за феновете ѝ, но и за семейството ѝ. Актрисата създаде своя уелнес марка, за да може да разполага с продукти, които са подходящи за нея, съпруга ѝ Джъстин Тимбърлейк и двамата им синове – 6-годишния Сайлъс и 11-месечния Финиъс.

За бърза справка ще кажем, че уелнес е понятие, което идва от английската дума „wellness“ и означава състояние на добро здраве. Според много експерти, това е начин на живот, при който човек се съсредоточава да постигне благосъстояние и благополучие.

Бийл се насочва към тази сфера на живота, защото е изпитала трудности по време на израстването на зъбите на децата ѝ. „Започнах да чета тези етикети и когато потърсих какво означават всички съставки, просто не бяха неща, които съвпадат с ценностите ми като майка“, казва актрисата пред списание People. Тогава тя се свързва с Джеръми Адамс – бизнесмен, занимаващ се с естествени продукти – и двамата се сближили покрай родителството и това колко е трудно то.

„Тогава си казахме, че можем да се справим и по-добре. Започнахме да събираме информация и да правим проучвания на различните съставки. Тогава разбрахме, че не бихме поставили доста от тях върху тялото си и със сигурност не и върху това на децата ни“. Така се появява идеята за Kinderfarms, която се описва като уелнес марка за семейства.

Според Бийл, тя ще създаде възможности за всички семейства, които имат различни ценности от обществено приетите. Водещият продукт на компанията – Kinderlyte – е естествена хидратация от медицински клас, която помага при всички форми на дехидратация без изкуствени подсладители, оцветители или аромати. Kindersprout пък, който ще бъде пуснат следващия месец, е органичен протеинов шейк на растителна основа.

Kinderfarms също така ще отделя по 1% от печалбите си, за да подкрепя семейства по целия свят. „Най-важното беше да създам продукти, зад които мога да застана като майка, жена и съпруга. И да кажа на семейството и приятелите си, че вярвам на съставките, които са ефективни, не са токсични и са чисти“, категорична е Бийл.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари