IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Изолационното бебе на Дженифър Анистън вече е на пазара

12 септември 2021 12 00

Актрисата пусна продукти за грижа за косата

Снимка: Getty Images

По време на изолацията всеки от нас се чудеше какво да прави. Някои продължихме да работим от вкъщи, други започнаха различни хобита, а трети просто чакаха отново да бъдем пуснати навън, за да се завърнат на работното си място. Имаше и хора, които решиха да не стоят със скръстени ръце, а да започнат нов бизнес, който е съвсем различен от основното им начинание.

Такъв човек е и Дженифър Анистън, позната на широката публика като успешна актриса, неостаряваща красавица и човек, борещ се за промяната в света. Към всичко това вече официално можем да добавим и собственик на козметична линия за грижа за косата. Само преди ден Дженифър разкри, че пуска на пазара продукти, с които можем да постигнем нейните красиви кичури.

Макар да бяхме приятно изненадани от новото начинание на актрисата, то е съвсем логично. Все пак Анистън беше тази, която създаде тенденция в прическите през 90-те години със стила „Рейчъл“, който се отличава с кичури, които рамкират лицето, бретон и обърнати краища. След това дойде редът и на русата ѝ коса, която също изпрати множество жени към фризьорските салони.

След като диктува тенденциите в прическите в продължение на повече от 20 години, Анистън най-накрая дава на хората това, което искат – козметична линия за грижа за косата. Тя си партнира с Living Proof, за да се превърне в основател и създател на продукти под името LolaVie. Според описанието, това е линия, където естествените продукти и науката обединяват сили.

Интересното е, че Анистън никога не е мислила да създава подобен бизнес. Мнението ѝ се променя, когато работи с друга фирма за грижа за косата и разбира, че може да предложи нещо на своите фенове. „Мухата ми влезе в главата, когато видях колко е забавно в производствения процес и как се смесват съставките“, казва актрисата пред InStyle.

С LolaVie целта на Анистън е да създаде многофункционални продукти, които са ефикасни, но не съдържат притеснителни съставки като парабени, силикон, сулфати, фталати, глутен и други консерванти. Формулите също са вегански и не са изпробвани върху животни. „Искам всеки един продукт да е като швейцарско ножче“, казва Дженифър.

Разкрива, че първият продукт от линията е разработван в продължение на пет години. „Отне ни толкова много време заради натоварените графици, но също така искахме да намерим правилните съставки. След това тествахме продукта върху всеки един тип коса“.

Началото на LolaVie се поставя с пускането на спрей против заплитане, който струва 25 долара. Той е проектиран да разплита, хидратира и да предпазва от термични увреждания, както и да засилва блясъка на всички типове коса, без да утежнява косъма. Формулата му е изградена около технологията LolaVie Bond, получена от семена от чиа, която предотвратява появата на щети. Блясъкът идва от лимоните, а гладката текстура е благодарение на растителните серамиди.

Спреят против заплитане, както и всички бъдещи формули на LolaVie, използва есенция от бамбук в усилията си да запази водните ресурси. „Започнахме с този продукт, защото аз съм голям почитател на такива спрейове заради непрекъснатото заплитане на косата ми. Това е първата ти стъпка, която трябва да направиш след баня, за да не скъсаш кичурите си“, споделя Анистън. Допълва, че тестването на продукта е извършвано чрез подаряване на спрея на нейни приятелки, които имат различен тип коса.

Самата Дженифър е била част от процеса, използвайки спрея по време на изолацията. Според нея, по този начин е позволила на косата си да диша и е доказала на себе си, че продуктът може да бъде прилаган върху естествена коса, която не е боядисана. По време на изолацията Анистън не е боядисвала косата си, за да ѝ позволи да се възстанови от всичките процедури, които са ѝ правили през годините.

Ако името LolaVie ви звучи познато, не полудявате. Всъщност това е дългогодишният прякор на Дженифър Анистън и преди години тя така кръсти един от парфюмите си. „Когато се преместих в Лос Анджелис през 90-те години и купих първата си кола, някой ми каза, че трябва да я кръстя по някакъв начин. Името Лола ми изникна в ума заради песента Whatever Lola Wants. Току-що бях пристигнала в Калифорния и си казвах „Това, което Лола иска, това получава“. И така Лола се превърна в мой прякор“, разказва актрисата.

Засега не е ясно какво още ще предлага Дженифър Анистън на козметичния пазар, но едно е сигурно – феновете ѝ нямат търпение да видят още от продуктите ѝ.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари

Диана ( преди 1 седмица )
Какво е това заглавие?!? Само и само хората да прочетат статията, пишете какви ли не простотии.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар