IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

И Малума се впуска в ароматния бизнес

21 март 2022 11 00

Изпълнителят пуска свой парфюми, носещи името Royalty

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Малума поема по ароматния път към успеха!

2022 се очертава като страхотна година за колумбийската суперзвезда, започвайки с дебюта му на голям екран във филма „Ожени се за мен“, в който си партнира с Дженифър Лопес. Сега той продължава инерцията към успеха, създадена и от безбройните му музикални хитове, като разширява империята си с пускането на ароматната линия Roaylty.

Малума е роден като Хуан Луис Лондоньо Ариас в Меделин, Колумбия. След издаването на дебютния му албум Pretty Boy, Dirty Boy през 2015 година, той застава начело на вълната на регетон музиката в страната си заедно с изпълнители като J Balvin и Karol G. Малума има няколко музикални видеоклипа, които са прехвърлили над милиард гледания в YouTube, като Felices Los 4 и Chantaje с колумбийската кралица Шакира. През последното десетилетие той проникна в мейнстрийм музиката, правейки парчета с Мадона и The Weeknd.

Колумбиецът вече наистина е световна попзвезда. През януари той беше лице на кампанията на Versace за мъжката колекция пролет/лято 2022. Той дори се появи на събитието Met Gala заедно с Донатела Версаче. През ноември Малума се впусна и в киното, ставайки част от анимацията „Енканто“, озвучавайки Мариано. По-късно се появи заедно с Дженифър Лопес в „Омъжи се за мен“, за който прави и саундтрака.

За следващия успех в кариерата си изпълнителят си партнира с Hampton Beauty, за да разработи парфюмерийната си марка Royalty. Дебютната му колекция King and Queen включва четири аромата, които са вдъхновени от силата на скъпоценните камъни оникс и гранат за него; аметист и джейд за нея. Малума обаче уверява феновете си, че парфюмите му не се подчиняват на половите стереотипи и могат да бъдат използвани от всеки човек. Всеки един от тях струва 45 долара.

Ониксът е смесица от канела, листа от карамфил и слива, с мадагаскарска ванилия, кедър и флорентински ирис, добавящи се към уютната пикантност на аромата.

Гранатът се опира на флорални нотки като байева роза, здравец и лавандула. Ветивер, пачули, олибанум и джинджифил придават доза интензивност на сместа.

Джейд ще ви посрещне с касис и бергамот, допълнени от истински букет от жасмин, махониал и тубероза. Пачули и какао внасят лека зимна сладост в цялото настроение.

И накрая, но не на последно място, аметистът – радостен съюз от акорд на розова орхидея, мандарина и клементин. Портокалов цвят, жасмин и червена роза добавят повече цвят към флоралните нотки, които почиват върху основа от пачули и ванилия.

„Исках да дам на всички мои фенове по малко парче от моя вкус. Целият процес по създаване беше много красив. Избрах начина, по който всеки един парфюм да мирише“, казва Малума пред Allure. Той допълва, че е бил на всяка една среща, където са се обсъждали ароматите с неговия екип докато се стигне до крайното решение.

Относно името Royalty, което в превод означава „кралско“, Малума признава, че го е избрал, защото се чувства именно по този начин. „Моят свят е като кралско място. Също така имам татуировка на корона, която съм си направил още на 21 години“, казва той. Допълва, че чрез ароматите Royalty иска да даде на хората възможност да се почувстват като кралете и кралиците на своя живот и на своята съдба.

Освен с парфюми, Малума смята да се занимава и с мода. През тази година се очаква да излезе на пазара и първата му линия дрехи. „Разбира се, планирам да пусна и много нова музика. Вече имам 60 песни, които записах миналата година“, казва той. Едно от най-важните събития за него ще се състои на 30 април, когато ще изнесе концерт в родния си Меделин. Обещава на зрителите огромни изненади и прекрасни неща.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари