Зендая не успя да изчака до началото на новия сезон, за да направи промяна във визията си!
26-годишната звезда от "Еуфория" се похвали с нова прическа, няколко седмици преди началото на есента. Въпреки че по-студените месеци са свързвани с по-дълги коси, Зендая реши да разчупи малко стереотипите и да скъси кичурите си, наподявайки визията на известна героиня от любим ситком от 90-те.
Ако се вгледате в новата снимка на актрисата, ще забележите, че тя доста прилича на Рейчъл Грийн от "Приятели". Героинята имаше подобна къса прическа в началните сезони на сериала, която бързо се превърна в любима на феновете и до днес е една от предпочитаните в салоните. Самата Дженифър Анистън обаче казва, че ненавижда прическата и признава, че дължината се е получила по погрешка заради неразбирателство с фризьора.
Тази грешка обаче се превърна във вдъхновение за десетилетия напред, като Зендая е една от последните дами, изпробващи стила. Тя се довери на известната фризьорка Сара Шийрс, която работи с редица известни личности. На публикуваната снимка Зендая е с обемна прическа с дължина до рамото, оформена в стил боб със странична част, покриваща половината й лице. Краищата са леко завъртяни навън, осигурявайки още повече стил.
Актрисата е облечена съвсем ежедневно, носейки бяла къса тениска и дънки с ниска талия, комбинирани с кафяв кожен колан, кафява чанта, златен часовник и колие с кръгъл талисман. "Нуждаех се от нещо свежо", написа Зендая върху снимката, публикувана в историите й в Instagram.
Това е поредният път, в който звездата залага на стила боб. През декември миналата година тя изненада феновете си с по-къса дължина на косата, появявайки се на събитие на HBO. Малко по-късно сподели видео в социалните мрежи, в което демонстрира по-близък поглед върху прическата си.
Киното и модата са покорени, на ред е музиката – Зендая с първи концерт от 7 години
Новото модно поколение – Зендая с първа кампания за Louis Vuitton
Звездно шоу в Мумбай – Зендая, Джиджи Хадид, Карли Клос и Приянка Чопра с безупречни тоалети
Последната промяна във визията на Зендая идва, след като тя и Ан Хатауей показаха, че могат да съчетават стилни тоалети и бижута с обикновени обувки.
Актрисите, които са рекламни лица на луксозната марка Bulgari, участваха заедно в кампания за новите дизайни за 2023 година, като на снимачната площадка бяха забелязани да носят интересни обувки. Докато тоалетите и бижутата им са за хиляди долари, то обувките им бяха съвсем достъпни и за обикновения потребител. Хатауей носеше бели чехли, докато Зендая заложи на черни ботуши с нисък ток.