IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Новото модно поколение – Зендая с първа кампания за Louis Vuitton

21 април 2023 14 50

Дебют, който си заслужава да се види

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Модата от 90-те постепенно започва да се завръща, а с нея идва и най-хубавото от това десетилетие – по-естествените визии и стилни облекла, които незнайно защо бяха заменени от твърде обилния грим, по-оскъдни тоалети и ненужно показване на плът в опит да се привлече повече внимание.

Моделите от 90-те определено бяха пример за подражание със своята смелост да покажат себе си, да бъдат на върха чрез постижения, а не чрез лични драми и клюки, с промотирането на обичта към тялото и увереността, че естествената красота е най-хубавият грим. Синди Крауфорд, Линда Еванджелиста, Моника Белучи, Наоми Кембъл и много други дами заставаха на подиума и по кориците на списания, за да докажат, че всичко, от което се нуждае един човек, е вярата в себе си.

Сега младата актриса Зендая се опитва да промотира същите ценности на поколението, което ѝ се възхищава. Оставайки далеч от скандалите в Холивуд, проправяйки си път към върха единствено и само чрез таланта си, тя успя да се съхрани и да докаже на днешния свят, че не всичко се върти около провокативността и харесванията в социалните мрежи.

Тръгвайки от Disney, Зендая направи истински фурор след участието си в сериала „Еуфория“, за което печели и награда „Еми“, превръщайки се в най-младата актриса с подобна чест. Миналата година тя повтори победата си, като стана единствената чернокожа жена с две „Еми“ в категорията за драматичен сериал.

2023 година определено ще бъде събитийна за Зендая. Носителката на „Златен глобус“ ще участва в два дългоочаквани филма, като всеки един от тях е ръководен от известен режисьор. Първо ще я видим в Challengers на Лука Гуадино през август, а след това, през октомври, очакваме втората част на Dune на Денис Вилньов.

В момента Зендая се намира в Лондон, където казва, че си почива и се наслаждава на времето. Тя на няколко пъти беше забелязана в компанията на приятеля си Том Холанд, с когото са заедно от няколко години. Двамата дълго време криеха връзката си, но вече все по-често си позволяват да се разхождат хванати за ръка по улиците на големите градове, без да се притесняват от папараците или снимащите фенове.

Почивка обаче не е точната дума. Докато е в Лондон Зендая добави още едно постижение към дългия си списък. Тя се превърна в посланик на Louis Vuitton и пусна първата си кампания с модния гигант. Напълно е разбираемо защо актрисата е избрана за тази позиция, съдейки по последните ѝ изяви на червения килим, които се обсъждат със седмици след това.

През годините Зендая е носила тоалети, които предизвикват вълнение по целия свят. Тя носеше корона на Оскарите, яркорозов корсет на Tom Ford за „Наградите на критиците“ през 2020 година, превърна се в своеобразна Жана д'Арк за Met Gala две години по-рано.

„Просто се наслаждавам на дрехите, играя с тях и създавам нови герои“, казва актрисата пред Vogue. Допълва, че това, което намира за забавно в модната индустрия, е способността да трансформираш тоалетите по свой начин и да се превърнеш в разказвач на истории.

Визия на деня – Зендая върна на мода леопардовия принт

Звездна мода – Зендая се завърна на червения килим с две винтидж визии

Зендая, Париж те очакваше!

Сега вечно променящата се актриса се насочва към парижкия шик. Зендая оглавява нова кампания, заснета от емблематичните Мет и Маркъс, за да промотира чантите Capucines на Louis Vuitton. Ефирните, напоени със светлина визуални изображения, заснети в района на Лазурния бряг на Франция, служат като затваряне на кръга за Зендая.

„Спомням си, че израснах с кампаниите на LV. Имаше една, която много обичах от началото на 2000-те години с Наоми Кембъл, където се е излегнала на ствол. Все още я виждам. Виждам образа в главата си и си спомням, че съм го виждала по списанията като дете“, разказва актрисата.

26-годишната звезда също си спомня, че често е виждала дизайни, вдъхновени от монограми на LV в MySpace по време на разцвета на платформата. Казва, че самата тя си е сложила подобен печат до името, за да бъде в крак с модата.

Чантата Capucines, лансирана през 2013 година, дейно участва в първата кампания на Зендая за Louis Vuitton. Изработени от пълнозърнеста кожа, чантите предлагат подчертана елегантност и гъвкавост, като могат да се носят в ръка, през тялото или на рамото.

Що се отнася до Зендая, тя предпочита ръцете ѝ да са свободни. Единственото, което изисква от една чанта, е да побира телефон, гланц и малка камера. Когато обаче трябва да използва по-голям модел, той трябва да има достатъчно място за лаптоп, ключове, телефон и всякакви други дамски принадлежности.

В снимките, заснети от емблематичното дуо Мерт Алас и Маркъс Пигот, актрисата показва няколко вариации на класическите чанти на фона на синьо небе и океан. На едно от изображенията Зендая носи черна рокля с едно рамо със златен цип отстрани и катарама на презрамката. Тя съчетава визията със синя дамска чанта, украсена с характерния за марката монограм LV. Косата ѝ е разделена на две, а гримът ѝ включва розов и бронзов блясък. На друга снимка Зендая е облечена с бяла рокля със златни детайли и носи чантата Capucines, която също е в бяло.

Към снимките е добавено и прекрасно видео, което ни кара да мислим вече за лятото. На него актрисата се забавлява в голяма къща на плажа, като не изпуска от ръце чантите на Louis Vuitton.

За още новини от света на звездите и модата последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари