IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Том Форд сравни гледането на „Домът на Гучи“ с оцеляването след ураган

30 ноември 2021 10 50

Дизайнерът все пак поздрави Лейди Гага и Адам Драйвър за играта им

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

„Домът на Гучи“ беше един от най-дългоочакваните филми за тази година. Звездният актьорски състав с участието на Лейди Гага, Адам Драйвър, Джаред Лето, Ал Пачино, Салма Хайек и много други, които играят под вещата режисура на Ридли Скот, предвещаваше нещо невероятно, грандиозно и запомнящо се – точно като името Gucci.

Това обаче не се случи, като ревютата на филма по-скоро го описват като посредствено изживяване, което пропуска много важни моменти от истинската история. Критиците казват, че дължината на филма от 160 минути е твърде голяма и понякога дори ти се иска да излезеш от киното. Също така е много важно всеки един зрител да знае историята преди да гледа „Домът на Гучи“, защото иначе трудно ще разбере за какво става въпрос и може да изпусне нишката на събитията още в самото начало.

Въпреки лошите отзиви, „Домът на Гучи“ се радва на огромна популярност сред зрителите, които изпълват залите, за да видят отново Лейди Гага в главна роля след „Роди се звезда“. Разбира се, огромната трансформация на Джаред Лето, за която се говореше цяло лято, също е повод да си купите билет за филма, но не отивайте с големи очаквания.

Един от хората, който не е доволен от видяното, е Том Форд. Бившият креативен директор на Gucci, който успява да спаси марката от фалит, сподели своето мнение в дълго есе, публикувано в дигиталното издание Air Mail. Форд не премълча критиките си, започвайки още с първото си изречение. Дизайнерът е изигран от Рийв Карни, който се появява два-три пъти на екран, което задължава истинския персонаж да отиде и да види за какво става въпрос.

„Наскоро преживях прожекция на 160-минутен филм, който се казва „Домът на Гучи“, пише Форд преди да започне с истинската критика. Според него, лентата е доста сходна на сериала „Династия“, но с много, много по-голям бюджет. „Режисиран от големия Ридли Скот и с участието на Лейди Гага, Адам Драйвър, Ал Пачино, Джеръми Айрънс, Джаред Лето и Салма Хайек, филмът е... е, все още не съм много сигурен точно какво е, но някак си се чувствам, че съм оцелял след ураган“, пише още дизайнерът.

Той казва, че често се е смял по време на филма, но не е сигурен, че това е била търсената реакция от страна на екипа. Допълва, че когато Ал Пачино като Алдо Гучи и Джаред Лето като сина му Паоло са били на екран, е имал чувството, че гледа скеч от шоуто Saturday Night Live. Дизайнерът пише, че всъщност Паоло не е бил точно такъв, какъвто го представят във филма.

„Блясъкът на Лето като актьор е буквално заровен под протезите от латекс. Паоло, когото съм срещал няколко пъти, наистина беше ексцентричен и правеше някои шантави неща, но цялостното му поведение със сигурност не беше като лудия и привидно умствено изостанал, както го представя героят на Лето“, пише Форд.

Според него, във филма е имало роли, които просто са били създадени, за да може още някоя звезда да се присъедини към актьорския екип и да привлече повече хора. „С напредването на времето, зрителите гледат безсмислени и понякога объркващи сцени, които съществуват само за да може актьорите да има какво да правят“, продължава критиката.

Форд посочва, че има и грешка в историята, особено с неговото участие. Във филма дизайнерът влиза, когато Маурицио Гучи все още е начело на Gucci, като се представя, че той самият наема Том, който по-късно помага на модния гигант да се изправи на крака. След едно дефиле, бордът на директорите се събира и предлага на Маурицио да откупи неговия дял, за да може да назначи нов директор.

Според Форд обаче нещата в реалния живот са протекли по съвсем различен начин. „Маурицио беше вече откупен от компанията, когато аз поех ролята на креативен директор на Gucci и направих първата си хитова колекция. Той със сигурност никога не е вдигал тост за мен, както е показано във филма. Филмите намират начин да се превърнат в истина в умовете на хората, алтернативна реалност, която на моменти е напълно различна от истинската“, категоричен е Форд.

Все пак той поздрави Лейди Гага за играта ѝ, като обяви, че това е нейният филм и тя се превръща в центъра на цялата история. „Нейното лице е това, от което не можете да свалите поглед. Когато е на екран, тя притежава цялото внимание, което не е лесна задача с толкова много талантливи и доказали се актьори“.

Накрая дизайнерът признава, че е бил тъжен в продължение на няколко дни след „Домът на Гучи“, защото не е виждал смисъл такава кървава история да се превръща в комичен скеч. „В реалния живот нямаше нищо такова. На моменти беше абсурдно, но си остава трагедия“, завършва Том Форд.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари