IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Драма зад кулисите – филмите с най-скандални истории

20 януари 2025 18 00

От „Никога повече“ до „Не се тревожи, скъпа“

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Въпреки че готовият продукт може да е чиста филмова магия, процесът на създаване на някои филми е направо разочароващ. 

Ленти като „Мистър и мисис Смит“, „Не се тревожи, скъпа“ и най-скорошният „Никога повече“ са имали толкова много хаос на снимачната площадка, че обратите и обвиненията на междуличностната драма стават по-интересни за феновете, отколкото самият филм. 

От креативни различия до колеги, които се съдят взаимно, вижте някои от най-големите скандали в Холивуд, случили се зад кулисите. 

„Никога повече“

Слуховете за задкулисна драма в „Никога повече“ се появиха за първи път, когато Джъстин Балдони – режисьорът и един от главните герои във филма – не присъстваше на повечето промоционални прояви. 

Шумът за възможен разрив в отношенията с колежката му Блейк Лайвли достигна връхна точка, когато тя се появи да позира до всичките си колеги, включително Брандън Скленар и Джени Слейт, докато Балдони вървеше по червения килим със съпругата си Емили и семейството си в Ню Йорк на 6 август. 

През декември миналата година Лайвли подаде жалба в съда срещу Балдони, обвинявайки го в сексуален тормоз и оглавяване на клеветническа кампания срещу нея, която я накарала да изпита „скръб, страх, травма и изключително безпокойство“. 

В иска се споменава среща, проведена за справяне с враждебната работна среда, която почти провалила снимките на „Никога повече“, която включвала списък с искания, отправени към Балдони занапред, включително „да не се показват повече голи видеоклипове или изображения на жени на Лайвли и/или нейните служители“ и „повече да не се споменава от Балдони, че той „говори“ с мъртвия баща на Лайвли“. 

На 31 декември Балдони заведе собствено дело, съдейки New York Times, след като вестникът съобщи, че актьорът и неговият екип за връзки с обществеността са работили за подкопаване на обществената репутация на Лайвли. 

В жалбата от 87 страници, Балдони и група от девет други ищци, включително неговата продуцентска компания Wayfarer Studios, бизнес партньори и екип за връзки с обществеността, съдят Times за 250 милиона долара. Те посочват клевета, нахлуване в неприкосновеността на личния живот, измама и нарушаване на подразбиращ се договор като основните си причини за делото. 

През този януари режисьорът заведе още едно дело, този път срещу Лайвли, съпругът ѝ Райън Рейнолдс, тяхната публицистка Лесли Слоун и фирмата ѝ Vision PR. Той ги съди за общо 400 милиона долара, претендирайки за изнудване и клевета. Неговият адвокат заяви, че „Това дело е правно действие, основано на огромно количество неподправени доказателства, описващи в детайли двойствения опит на Блейк Лайвли и нейния екип да унищожат Джъстин Балдони“. 

Екипът на Лайвли пък отговори, че искът е „още една глава в книгата на насилниците“ и е категоричен, че опитът на Балдони ще се провали. 

„Не се тревожи, скъпа“

Драмата на снимачната площадка на „Не се тревожи, скъпа“ започна, когато режисьорката Оливия Уайлд уволни Шая Лебьоф от продукцията. 

Когато новината, че Уайлд е започнала връзка със заместника на Лебьоф – Хари Стайлс – се появи в медиите, интересът към динамиката на актьорския състав на снимачната площадка се засили. С това ескалираха и слуховете за разрив в отношенията между Уайлд и Флорънс Пю. 

Малко преди премиерата на филма във Венеция, Лебьоф сподели видео, което, според него, опровергава твърденията на Уайд, че тя го е уволнила заради нарушаване на политиката ѝ за недобро държание на снимачната площадка. В него тя нарича Пю „мис Фло“, докато се опитва да разубеди актьора да напусне продукцията. 

По времето, когато актьорският състав промотираше филма, беше ясно, че нещата не са наред между членовете на продукцията. Пю и Уайлд явно се избягваха на червения килим на филмовите фестивали във Венеция и Кан. Появи се и видео, на което Хари Стайлс сякаш плюе по Крис Пайн. Малко по-късно обаче актьорът категорично отрече и заяви, че нещата изглеждат съвсем различно в действителност, отколкото на камера. 

„Мистър и мисис Смит“

Снимките на „Мистър и мисис Смит“ създадоха един от най-големите скандали в историята на Холивуд. Екранната химия между Брад Пит и Анджелина Джоли беше неоспорима и очевидно тя се пренесе и извън екрана. 

Проблемът обаче беше, че Пит беше женен за Дженифър Анистън по това време. Година след снимките на „Мистър и мисис Смит“ актрисата от „Приятели“ подава молба за развод. Желанието ѝ е удовлетворено почти веднага, като така Пит се освобождава да продължи връзката си с Джоли. 

„Светът беше шокиран и аз бях шокирана... Щях да съм робот, ако кажа, че не изпитвам моменти на гняв, нараняване, смущение“, каза Анистън по това време пред Vanity Fair. Тя допълни, че Пит ѝ е казал, че ѝ е бил верен по време на снимките с Джоли, но в крайна сметка тя не била убедена. „Просто не знам какво се е случвало. Има много неща, които не разбирам, много не знам и вероятно никога няма да разбера, наистина... На този етап не бих се изненадала от нищо, но предпочитам да му вярвам“

Пит продължи живота си с Джоли и осинови децата ѝ Мадокс и Захара през 2006 година. Актьорите станаха родители на още четирима малчугани по време на връзката си. Ожениха се през 2014-а, но две години по-късно Джоли подава молба за развод. Раздялата им бе финализирана през декември миналата година. 

„Бързи и яростни“

На хартия събирането на Дуейн Джонсън и Вин Дизел изглеждаше като естествено развитие във франчайза. И двамата бяха плешиви, завладяващи боксофис звезди, чиито изваяни тела също отразяваха еднакво големите им сърца.

На практика обаче събирането на двете по-големи от живота звезди на екшъна предизвика търкания, а не приятелство. Въпреки че никоя от страните никога не е казвала директно за какво е враждата им, двойката си размени доста директни и откровени целенасочени коментари в социалните медии и в интервюта.

В интервю от юни 2021 г. за Men's Health, Дизел призна, че е използвал „суров подход“ на снимачната площадка, когато става дума за героя на Джонсън от „Бързи и яростни 8“, агент Люк Хобс. В собственото си интервю с Vanity Fair през същата година Джонсън отхвърли коментарите на Дизел, като каза „Няма начин да удостоя някоя от тези глупости с отговор“, преди да добави, че „просто се засмях“, когато видял какво бившият му колега е имал да каже.

Господата продължават хапливите си коментари, преди Скалата да се завърне обратно в поредицата, правейки епизодична роля в сцена след надписите в „Бързи и яростни 10“ през 2023 година. 

Същата година бе обявено, че бившият кечист ще получи своя поредица за Люк Хобс. На наградите „Златен глобус“ тази година Дизел поздрави Джонсън, докато връчваше статуетката за постижения в киното и боксофиса. 

„50 нюанса сиво“

За филмов франчайз, който се състоеше изцяло от това да бъдеш секси, вдъхването на живот на филмите от литературната поредица „50 нюанса сиво“ беше всичко друго, но не и романтично. 

В интервю за Vanity Fair Дакота Джонсън, която влиза в ролята на Анастейжа Стийл, разкри, че снимките на филма са били малко сложни, защото Е. Л. Джеймс, която пише книгите, била силно ангажирана със сценария. Актрисата признава, че е приела офертата, защото ѝ е било обещано, че ще се направи съвсем различна версия от тази в романите. 

„Джеймс обаче имаше много творчески контрол, цял ден, всеки ден и просто изискваше определени неща да се случат. Имаше части от книгите, които просто нямаше да паснат във филм, като вътрешния монолог, който на моменти беше доста лигав. Не беше подходящ да се каже на глас. Винаги беше борба. Постоянно“, разказва Джонсън. 

В същото интервю актрисата увери, че не е имала проблем с Джейми Дорнан, който влиза в ролята на Крисчън Грей. 

„Никога не е имало момент, в който не сме се разбирали. Знам, че е странно, но той ми е като брат. Обичам го толкова, толкова, толкова много. И наистина се подкрепяхме. Много си вярвахме и постоянно се защитавахме. Правихме тези неща в продължение на години и трябваше да бъдем екип. Бяхме единни в много отношения“, казва Джонсън. 

Режисьорката Сам Тейлър-Джонсън сподели подобни чувства относно споровете на снимачната площадка за определени сцени. 

„Това беше книгата на Джеймс и тя имаше много конкретна визия за това как иска да види този филм. А аз имах диаметрално противоположна визия. Постигнатият резултат е налице. Успехът е страхотен, но опитът беше тежък“, казва тя. 

В интервю за The Sunday Times Джонсън казва „Като погледна назад, бих ли преминала отново през „Петдесет нюанса сиво“? Разбира се, че не. Щях да съм луда“. 

През 2023 година Джеймс коментира накратко драмата на снимачната площадка. Тя каза пред HuffPost, че се е получила от нея и ако друга нейна книга трябва да бъде адаптирана, ще я вземе предвид. „Това, което научих, е да не се притеснявам за малките неща. Просто да бъда сигурна, че целият творчески екип е прочел и харесал книгата... в името на милионите фенове на книгите. И това е всичко, което ще кажа засега“, сподели авторката. 

„Снежанка и ловецът“

Ролята на Кристен Стюарт като Снежанка в „Снежанка и ловецът“ трябваше да бъде началото на франчайзинг, но скандалът прекъсна всичко.

През 2012 година възпитаничката на „Здрач“, тогава излизаща с Робърт Патинсън, беше снимана от папараци да се целува с женения режисьор Рупърт Сандърс. Снимките обиколиха всички медии и социални мрежи, като впоследствие Стюарт и Сандърс бяха премахнати от втория филм, „Ловецът: Ледената война“. 

Поглеждайки назад към ответната реакция, Стюарт каза на Хауърд Стърн „Тогава живеехме в различно време, разбирате ли какво имам предвид? Чувствам, че определението за уличница и засрамването тогава беше абсурдно“

Тя допълва „Това беше наистина труден период от живота ми. Бях много млада, наистина не знаех как да се справя с това. Направих някои грешки. И честно казано, това не е работа на никого“

За още новини от света на звездите и киното последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари