Ако се чудите защо вашият бизнес не може да премине на следващо, по-високо ниво, може би ви липсва нещо много малко. Девет милионера от САЩ споделят своите прости ежедневни навици, които подпомагат бизнеса им. Може би някои от тях ще помогнат и на вас и ще превърнат застоя на бизнеса ви в така желания растеж.
1. „Започнете всеки ден преди изгрев слънце“ - Питър Шанкман
Фирмата на Питър, The Geek Factory, се заминава със социални медии, маркетинг и PR. Нейни клиенти са Дисни, НАСА, Американ експрес. Всеки ден Питър става в 04:45 и смята, че нещата, които може да свърши за това време, са наистина много. Ранните сутрешни часове са решаващи за Шанкман, който използва времето, за да се свърже с всичките си контакти.
2. „Четете всеки ден“ - Ръсел Сардър
IT специалистът Ръсел Сардър отделя време за четене, без значение колко е зает и натоварен през деня. Ръсел е родом от Бангладеш, една от най-бедните страни в света и за него приоритет от малък винаги е било ученето. Той отделя между един и два часа на ден, за да чете.
3. „Преминете зоната си на комфорт“ - Дженифър Дъфни
Съоснователят на международна SEO компания, Дженифър е убедена, че не трябва да позволявате страха да ви контролира. За да бъдете успешни, вие трябва да излезете от зоната си на комфорт и да правите неща, които ви притесняват или дори плашат. Дженифър съди по своя собствен опит, защото е постигала успех, именно, когато е преодолявала себе си.
4. „Отделяйте си по два часа за вас всеки уикенд“ - Марк Стивънс
Марк, който се заминава с маркетинг и има консултантска фирма, обича да прекарва поне два часа всеки уикенд сам, на спокойствие и тишина. Това е нещо като седмичен ритуал за него. Навикът си Марк изгражда още от дете и твърди, че това е времето, в което мислите му текат като поток.
5. „Бъдете пестеливи“ - Крейг Улф
Собственикът на CelebriDucks съветва да бъдете пестеливи и да правите сметка на разходите си, дори, когато натрупате по-голям капитал. Крейг основава мнението си на съдбата на много компании, които въпреки успеха си, са фалирали. Крейг няма кредитни карти, автокредити или въобще някакви заеми. Той купува неща, от които наистина има нужда и никога не прахосва. Крейг смята, че неговият успех се дължи от части и на интелигентните му финансови решения.
6. „Работете по време на тренировки“ - Джеръми Шепърд
Джеръми е онлайн търговец на перлени бижута. Докато тича във фитнеса например, той не гледа телевизия или не слуша музика, а прави отчет на всеки един аспект от бизнеса си. Джеръми твърди, че това е времето, в което обикновено взима важни решения. Ползите от ежедневната физическа дейност са известни, включително и намаляване нивата на стреса и подобряване мозъчната дейност. Именно затова тренировките могат да бъдат идеалното време за разрешаване на фирмени проблеми.
7. „Никога не преставайте да учите“ - Стейси Пърсел
Бизнесът на Стейси е в сферата на ветеринарството. Тя винаги търси начини да го подобри, както и да усъвършенства своите знания. Макар че колкото повече научава, толкова повече тя разбира колко много неща не знае, Стейси смята, че е необходимо всеки човек да се стреми към умствен прогрес. Всяка седмица тя отделя часове за конферентни разговори със свои колеги, да чете онлайн новини и да слуша и гледа CD-та и DVD-та на различни теми като: продажби, бизнес, социални медии и комуникации.
8. „Останете мотивирани“ - Кевин Оу
За фотографа Кевин мотивацията е движеща сила. Макар че човек не може да остане мотивиран 100% от времето си и дори има дни, в които всичко изглежда много зле, това не трябва да ви отчайва. Той съветва всеки ден да четете вдъхновяващи мисли и цитати. Самият Кевин споделя, че изградил този свой навик, когато разбрал, че успехът идва с много провал.
9. „Правете по нещо добро всеки ден“ - Бен Федерман
Само на 28 години Бен постига успех, за който много хора мечтаят. Той има изключително успешен сайт за колективно пазаруване. Въпреки това Бен осъзнава, че с успехът идва и с по-голяма отговорност. Той дарява половината от своето състояние за благотворителни цели и се надява да мотивира и други бизнесмени да допринасят за благотворителните организации.