IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Дами, успехът не е илюзия за вас!

27 юни 2013 10 40

Нещата, които всяка жена трябва да знае, ако иска да се чувства успяла

Снимка: Dreamstime

Снимка: Dreamstime

На първата по рода си конференция на вестник „Huffington Post", която се проведе неотдавна в Ню Йорк, се събраха мениджъри, политици, лекари, известни личности, писатели, режисьори, журналисти, специалисти по хранене и др., за да обсъдят важния въпрос - „Как може да се измерва успехът, отвъд парите и властта?"

По време на дебатите по темата се оформиха някои акценти, които дават насоки на жените как могат да се радват на благополучие без непрекъснато да се чувстват разкъсвани между работата и семейните си ангажименти.

Ето и акцентите от нея:

1. На първо място трябва да работите усилено.

От съществено значение за младите жени е да помнят, че интервюто за работа е двупосочна улица. Вие искате да бъдете наети, защото ви трябват пари, но ще попаднете в среда, в която ще трябва да се справяте добре, за да оцелеете. Трябва да вярвате в собственото си личностно израстване и да приемате работата си като важна мисия, в която да вложите всичките си усилия.

2. Вашите най-добри идеи няма да ви хрумнат в офиса.

Ще получите най-добрите си идеи и техните отговори навсякъде другаде – докато спите, докато си почивате, докато спортувате и т.н., но не и в офиса. Затова трябва да се стремите да имате пълноценен живот и извън фирмата/компанията, в която работите.

3. Интровертите имат неочаквано предимство.

Ако си мислите, че социалната среда в бизнес компаниите е такава, в която само екстроверти, които умеят да общуват добре с всички, могат да израстват – лъжете се. Хората, които се държат по-естествено и притворено, имат предимство, когато става въпрос за справяне със стресови ситуации. Те намират баланса по-лесно дори и в най-трудните моменти.

4. Общуването с колегите е част от работата.

Трябва да намирате време да общувате с колегите си и извън офиса, за да можете да работите заедно по-ефективно. Когато хората се социализират (говорят за неща, различни от работата), неизменно следващия път, проектите им вървят по-добре, защото се научават да се изслушват по-внимателно, сближават се и са по-склонни да правят компромиси.

5. Спрете да се опитвате да правите нещата да изглеждат лесни.

Жените често се стараят да правят всичко, така че то да изглежда лесно, дори перфектно. Те искат да са с идеален външен вид, да са на ниво в работата, да балансират между семейството и служебните си ангажименти, да правят пари и т.н. Всичко това не е необходимо. Понякога жените трябва да се примирят, че не могат да имат всичко, но пак да се радват на благополучие.

6. Можете да имате всичко, но не и по едно и също време.

Всяка жена трябва да има приоритети в различните етапи на живота си. В един момент това може да са децата ѝ, в друг – възможностите ѝ за работа и израстване в кариерата и т.н. Просто разберете какво е най-важно за вас в този определен момент от живота ви и му дайте предимство, а не се опитвайте да движите всичко с еднакво темпо.

7. Страстта наистина има значение.

Нещата, и в професионалния, и в личния живот, ще са ви много по-лесни, когато наистина обичате това, което правите. Ако обичате работата си, това ще е добре и за децата ви, защото ще се прибирате с усмивка у дома. За едно дете е много лошо да живее с нереализиран, потиснат и нещастен родител. Тоест, работата ви трябва да бъде неделима част от щастието ви, а не само място, на което си изкарвате прехраната.

8. Разберете кои са малките неща, които ви носят радост и ги правете.

Ако понякога имате нужда да подремнете, да си хапнете шоколадова бисквитка или да си купите ново, секси бельо – направете го, щом тези неща ви носят радост. Малките радости са част от общото усещане за щастие и успех.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари