IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

„Period“ – новият цвят на Pantone

1 октомври 2020 17 40

Той разчупва стигмата за менструацията

IStockphoto

„Period“ или кървавочервено е новият нюанс на Института по цветове Pantone. Той е създаден, за да разчупи стигмата за женската менструация, приличайки на кръвта, с която тя протича. 

Цветът е създаден в сътрудничество със шведска компания за интимни дамски продукти, която иска да промени отношението на хората към една съвсем естествена биологична функция на организма. 

„Оттенъкът „Period“е активен и смел, прекрасен нюанс на червеното, който има за цел да накара жените в менструация да се чувстват добре в кожата си и да се гордеят с вълнуващата, мощна жизнена сила, която носят и с която са се родили“, пише в официалния Instagram на института. Според екипа, който го е създал, всеки от нас, независимо от това от какъв пол е, трябва да говори нормално за менструалния цикъл. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от PANTONE (@pantone) на

С новия нюанс Pantone подкрепя глобалната кампания за нормално отношение към женския цикъл. Той „се родил“ след като от шведския бранд потърсили реклами за менструацията в интернет. Проучването им установило, че в повечето от тях тя е представена с друг цвят. 

„Колко реклами сме гледали, в които се показва синя течност? Прекалено много. Ние знаем, че цикълът не изглежда така и затова приготвихме нещо забавно, с което да разчупим стигмата“, обясняват по повод това, че въпросната стигма трябва най-сетне да бъде разчупена. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от PANTONE (@pantone) на

В края на септември институтът пусна и друга интересна разработка – нов червен цвят, наречен „Ultra Black. Той е специална поръчка на рапъра Nas. 

 

 

 

Автор - снимка
Автор на статията:
Ваня Гъркова

КоментариКоментари