Японската авиокомпания Japan Airlines измисли нов начин, който да помогне за подобряването удобството на пътниците. При закупуването на билетите, клиентите ще имат възможност да видят кои места в салона ще бъдат заети от родители с деца на възраст между 8 дни и 2 години.
Новата концепция цели да предложи удобство както на родителите, така и на останалите пасажери. Мярката обаче беше посрещната със смесени чувства от пътниците. „Благодаря, че ме предупреждавате къде бебетата планират да пищят и плачат по време на 13-часов полет. Това трябва да стане задължително за всички авиокомпании“, казва Рахат Ахмед, който публикува новата карта на Japan Airlines в Туитър.
Други пък са на мнение, че справянето със сърдито бебе е част от преживяването и самолетите са част от публичния транспорт, който се полага на всички. Те съветват тези, които не могат да издържат плачещи бебета, просто да се научат на търпение или пък да си носят тапи или слушалки, които ще ги отделят от реалния свят.
Освен за удобството на другите пътници, от Japan Airlines са помислили и за самите бебета. Екипажът предлага детски седалки, подобни на тези в автомобилите, сервира сок, както и има на разположение топла вода, в която да затоплите бутилката с мляко. Също така не трябва да се притеснявате, ако сте забравили някоя играчка, тъй като от компанията имат голям набор и от този вид забавление.
Това не е първата компания, която предлага по-спокойно пътуване за семейства. Миналата година Air New Zealand обявиха, че ще направят т.нар. „въздушно канапе“ в икономичната класа. Това е един ред от три седалки, които се превръщат в диван, за да могат пътниците спокойно да легнат. Разбира се, има и колани, които са напълно безопасни.
Така ще бъде предоставено удобството на децата да лежат и спят до родителите си по време на целия полет.
Авиокомпания подложи екипажа си на диета
Да обиколиш Седемте чудеса на света за 7 дни
Снимки: iStock