IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Дрю Баримор не ще Холивуд, специализира се в лайфстайла

5 април 2021 08 40

След тв шоуто идва ред на списанието ѝ

БГНЕС

Киноиндустрията претърпя огромни промени заради коронавируса. Една година от началото на пандемията Дрю Баримор не иска да се връща в Холивуд, защото вече откри своето ново призвание. След като постигна огромен успех като телевизионен водещ, сега тя смята да се специализира в сферата на лайфстайла. Насърчена от своите колеги и фенове, които съветва от екрана и чрез профила си в Instagram, тя смята да пусне списание.

„Пускаме списание. Мечтаех за този ден от малко момиче, облепвайки стените с корици и страници от любимите ми списания, за да направя тапет“, разкри тя и показа свои снимки като тийнейджърка. На тях се вижда, че стаята ѝ е пълна с постери на любимите ѝ звезди.

Актрисата разкри, че DREW ще се издава в партньорство с Bauer Media Group, като пилотният му брой ще бъде по будките през месец юни.

„Нямам търпение да видите и да се насладите на това, което сме създали за вас. От красота и храна до пътувания (и кръстословица !!!), всяка лъскава страница ще включва хората, местата и нещата, които обичам най-много... наистина най-доброто от мен за вас“, споделя развълнувано тя.

И както може би се досещате, самата Баримор ще украси първата корица на своето списание, което по план ще излиза четири пъти в годината. Първото е планувано за 14 юни, като ще бъде на цена от 9,99 долара.

„Истината е, че не намирам мотивация за тренировки всеки ден. Най-добрият ми съвет е, ако не ви се тренира даден ден, не тренирайте – това е окей. Може вместо това, в този ден да се храните по-здравословно. Ако няколко дена сте по-отпуснати, просто наваксайте пропуските през следващите! Откриването на този баланс ми отне цял живот...“, разкрива звездата, която посочва, че покрай работата ѝ в киното и шоуто, вече е истински лайфстайл гуру.

Днес Дрю Баримор има и успешна козметична линия, която развива от няколко години.

Автор - снимка
Автор на статията:
Ваня Гъркова

КоментариКоментари