IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Състезание за популярност: Меган Маркъл и принц Хари срещу Кейт Мидълтън и принц Уилям

18 май 2021 10 50

Всички знаят как да привличат вниманието

Снимка: БГНЕС

Херцогът и херцогинята на Съсекс участват в „личен конкурс за трансатлантическа популярност“ с херцога и херцогинята на Кеймбридж.

Дънкан Ларкомб, кралският експерт и автор на „Принц Хари: Вътрешната история“, говори за това. Според него Меган и Хари живеят в имение на стойност 14 милиона долара и играят „култ към знаменитостите“, след като отказват да служат като старейшини на кралското семейство.

Тази позиция е точно обратната на тази, на която покойният принц Филип е учил принц Хари и фокусът му е към бизнеса, а не към кралското семейство.
Кейт Мидълтън и принц Уилям също не са срамежливи. В интервю за The Sun Дънкан отбелязва, че херцозите на Кеймбридж, както и херцозите на Съсекс, са се научили да се продават.

„На Уилям и Кейт им е много ясно, че трябва да направят повече, за да се представят като двойка, семейство и хора. Неща като последните им видеоклипове са умишлено желание да угодят на всички. Това е и поведението на хора, които ще станат крал и кралица“, коментира Ларкомб.

Стратегията на Кейт и Уилям е да модернизират начина, по който кралското семейство общува със своите поданици. Те говорят за личното си всекидневие и показват децата си, за да привлекат вниманието на публиката.

Принц Хари и Меган имат различен подход. За разлика от тях те се отказаха от социалните медии и продават съдържанието си на платени платформи като Netflix и Spotify.

Експертът Ник Еде вярва, че херцозите на Кеймбридж са намерили правилния начин за взаимодействие с публиката. Зрителите имат представа за бъдещите крал и кралица.

Докато херцозите на Съсекс си сътрудничат с големи марки и често дейностите им изглеждат като реклама.

Автор - снимка
Автор на статията:
Петя Славова

КоментариКоментари