Елизабет Хърли и синът ѝ бяха сред специалните гости на шоуто на Fendi и Versace, част от Седмицата на модата в Милано. И макар красавицата да показа интересни снимки оттам, привлече вниманието на медиите с това, че започва ново начинание.
Като собственик на бранд за бански, моделът е световен посланик на кампанията за борба с рака на гърдата на марката Estee Lauder. През годините тя е подкрепяла и други важни каузи, а сега смята да доразвие тази своя дейност, отваряйки благотворителна организация.
„Future Dreams House ще бъде място, където всеки може да се чувства сигурен и ангажиран – осигурявайки усещане за общност и подкрепа“, обяви Хърли.
Елизабет посочва, че въпросният дом, разполагащ с четири етажа, ще бъде място, където жените, борещи се с рак на гърдата могат да получат подкрепа, а други ще се информират за заболяването, превенцията и начините на лечение.
БГНЕС
„За мен е чест официално да отворя Future Dreams House преди Месеца на осведоменост за рака на гърдата този октомври“, коментира още звездата, която губи баба си през 1992 г., заради тежката диагноза.
Хърли и нейни близки приятели, стоящи зад организацията, смятат да наберат средства в следващата една година, за да могат да подпомогнат повече жени, борещи се с рак на гърдата.
„364 дни в годината мисля за рак на гърдата, но се опитвам да преодолея страха и да бъда позитивна. Но на 365-ия ден изпадам в паника“, сподели преди години моделът, посочвайки колко е важно за жените да ходят по-често на мамографски преглед.