IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Брук Шийлдс обяви едно от тийнейджърските си интервюта като криминално

11 декември 2021 15 00

Актрисата говори и за рекламната кампания на Calvin Klein от 1980 година

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Брук Шийлдс отговори на коментарите, които получава през 1980 година за рекламната си кампания за Calvin Klein.

По време на участието ѝ в подкаста на Дакс Шепърд, който носи името Armchair Expert, актрисата говори за това как е била свръхсексуализирана от медиите и обществото след появата на известната си реклама. В нея 15-годишната тогава Шийлдс е облечена в дънки на Calvin Klein докато рецитира различни реплики, една от които е „Знаете ли какво застава между мен и моя Калвин? Нищо“.

След критиките Брук дава няколко интервюта, включително едно с Барбара Уолтърс, в което са ѝ зададени серия от интимни и прекалено лични въпроси относно сексуалната ѝ история. Докато обсъждаше сексуализирането на младите звезди в подкаста на Шепърд, Шийлдс определи интервюто си преди години като влудяващо. „Беше си на практика криминално. Не беше журналистика“, допълва тя.

През октомври актрисата говори и за обществените критики, които получава след пускането на кампанията, наричайки ги безумни. „Бях извън страната, когато рекламата излезе, но след това започнах да чувам, че някои от клиповете са забранени и, че Канада не иска да ги пуска. След това папараците и хората започнаха да крещят към майка ми как е могла да допусне такова нещо. Смятах всичко това за абсурдно“, спомня си Шийлдс.

Допълва, че по онова време не е мислила нищо за участието си в рекламата. Не е мислила, че има нещо общо с бельо или със сексуални намеци. „Казвала съм това изречение и за сестра си. Казвала съм, че нищо не застава между мен и сестра ми“, разкрива звездата. Спомня си, че е била шокирана от отношението на обществото, което е смятало, че Брук е знаела за какво става въпрос в кампанията. „Мисля, че всички си бяха изградили мнение, че съм по-разумна от това, което бях в действителност“, споделя тя.

Въпреки критиките, рекламата на Calvin Klein жъне огромен успех и поставя марката в полезрението на цяло ново поколение.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари