Дженифър Анистън умили феновете си със своя снимка от миналото, с която отбеляза важно постижение в живота си.
54-годишната актриса заблуди по-непознатите си последователи, че има рожден ден, публикувайки спомен от бебешките ѝ години. Оказа се обаче, че тя празнува не своя, а рождения ден на марката си LolaVie, която навърши две години. Анистън публикува колаж от две снимки – една бебешка и една от сегашно време, за да отбележи 24 месеца от раждането на продуктите ѝ за грижа за косата.
„Някой навършва две години и не са тези две дами“, написа актрисата под колажа, за да изчисти всякакви съмнения относно повода за празнуване. На черно-белите снимки бебето Дженифър е облечено в красив тоалет с пухена яка, а косата му е оформена с бретон на една страна. Гледайки някъде извън камерата, момиченцето е клекнало и е с полуотворена уста. До снимката от миналото е поставен кадър от наши дни, на който Анистън е подпряла глава на едната си ръка и е облечена в изцяло черен тоалет.
Актрисата благодари на целия си екип и заяви, че е горда с постигнатото дотук. Тя също така оцени високо подкрепата на феновете, приятелите и клиентите, които са помогнали за благоприятното развитие на марката ѝ. „Нямаше да се справя без вас... има толкова много неща, които предстоят“, допълни звездата.
В друга забавна публикация, този път в историите си в Instagram Дженифър разкри, че още един член на семейството е бил развълнуван от рождения ден. Това вълнение обаче е попречило на нормалното протичане на празник, тъй като е повредило леко тортата.
Анистън публикува снимка на красива бяла торта, специално направена за празника. Единственият проблем обаче беше, че част от предницата вече беше изядена, а делото е било на семейното куче. „Щяхме да празнуваме рождения ден на LolaVie днес, ноо някой стигна до тортата преди нас“, написа тя в серия от две снимки, на които показва нахапания десерт и доволната усмивка на кучето си Лорд Честърфилд.
Марката за коса LolaVie стартира през септември 2021 година, като Анистън я нарече своето „пандемично бебе“. По думите ѝ, работата по продуктите се развива в период от няколко години, като е вдъхновена от желанието да възстанови и да съживи своите кичури.
„Винаги ми е било проблем да я оставям да расте и да я поддържам здрава. Така че, всичко това се чувства нормално и естествено, защото създавам продукти и за себе си“, казва Анистън за косата и марката си.
LolaVie също сподели няколко кадъра, с които отбеляза втория си рожден ден. Феновете получиха още една снимка на бебето Дженифър, но този път то гледа право в камерата. На следващата снимка се вижда Анистън в наши дни, в същата поза, носейки дори подобен суитшърт. „В чест на втория ни рожден ден – показваме ви нашата основателка на 2 години и сега... косата става все по-добра“, гласеше описанието.
Джъстин Теру утешил Дженифър Анистън след смъртта на нейния баща
След пускането на марката на пазара през 2021 година, LolaVie може да се похвали със седем продукта. Всичко започна със спрей за разплитане на краищата, който Анистън нарича „швейцарско ножче“ заради множеството му ползи, включително защита на косата от топлина и увеличаване на блясъка. Анистън описва косата си като „нещо с 300 характера“ и казва, че продуктът за разплитане е жизненоважен за нея.
Марката се разшири и предложи на пазара възстановяващ шампоан и балсам, хидратиращ балсам без отмиване, трансформиращо масло за коса, което помага за съживяване на сухи кичури, и интензивно възстановяващо лечение, което помага за отстраняване на щети от околната среда. Последното е най-новият продукт на марката, като Анистън обяви пускането му през юни, показвайки част от своите посивели кичури.
Във видеото, което съобщи новината, актрисата насърчи клиентите си да нанасят продукта веднъж седмично след измиване с шампоан. „Оставете го, срешете го, задушете косата си с кърпа, спете с него – за час или за колкото искате“, написа тогава тя.
Дженифър Анистън и Кортни Кокс изненадаха Лиса Кудроу за рождения ден
Красота след 50 – сутрешната рутина на Дженифър Анистън
LolaVie не само се превърна в любима марка на феновете, но също така е одобрена от множеството приятели на Анистън. През март тя каза пред списание InStyle, че продуктите ѝ са дори по-известни сред мъжките ѝ приятели, отколкото сред женските.
„Приятелят ми Джейсън Бейтман – който има повече коса, отколкото всеки друг на планетата, и е повод за завист на всички мъже, имайки само три сиви косъма – е обсебен“, хвали Анистън. Допълва, че мъжете, противно на очакванията, обичат да имат хубава и мека коса и взимат всичките ѝ мостри, за да изпробват продукта преди неговото официално пускане на пазара.














Русия: Путин прие концепцията на САЩ за край на войната в Украйна
Пловдив събира на една сцена световни шампиони и най-добрите танцови двойки у нас
Умишлено не се издават законни строителни разрешения в София, съобщи инж. Шопов
Такса "водомер" - колко ще плащаме за вода с двукомпонентната цена?
Уловиха тайнствен обект между Сатурн и Уран
В Чили функционира телескоп, способен да наблюдава хиляди звезди едновременно
Междузвездната комета 3I/ATLAS не успя да се скрие от космическите апарати
Определиха химичния състав на кометата Понс – Брукс
Пеп Гуардиола хленчи след издънката на Ман Сити
Още е октомври, а Арсенал докосва титлата в Англия
Хулио Веласкес взе важно решение за Левски
Как мозъкът реагира на награди и стимули: Научен поглед към допаминовите цикли
Рестарт на диетата: Есенни храни за здраве и отслабване
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Ето кой печели в есенната игра на Az-jenata.bg
Тест: Хелоуински карти разкриват какво ви очаква
Есенни супи, които децата наистина харесват
По какво се различават фасетите от коронките?
Защо не трябва да изстискваме пъпките?
Най-честите хормони, които изследваме и техните функции
Остави коментар