Брад Пит е новият ни любим бариста.
Носителят на „Оскар“ за пореден път обединява сили с марката за кафе De'Longhi за рекламна кампания в чест на пускането на нов ароматен продукт. Пит е световен посланик на компанията и от началото на годината бе забелязван на няколко пъти на снимачната площадка с чаша кафе в ръка.
За пореден път Брад доказва, че времето за него сякаш е спряло, изглеждайки перфектно за своите 60 години. С подстриганата си руса коса, оформена с висок бретон настрани, актьорът ни напомня за моментите, когато играеше в „Приятели“ и „Мистър и мисис Смит“ преди около 20 години. Въпреки че вече навлезе в шестото десетилетие от живота си, бившият на Анджелина Джоли продължава да бъде еталон за красота и елегантност.
В серия от снимки, публикувани в социалните мрежи, виждаме Пит да се движи спокойно из европейски град. От обикаляне по калдъръмени улички до возене в ретро кола, актьорът излъчва средиземноморски стил на кадрите. Разбира се, на почти всички снимки с него е и чаша ароматно кафе от De'Longhi.
„За мен кафето не е просто напитка, то създава връзки, позволява ти да отделиш момент само за себе си, да си починеш и да се насладиш на живота“, казва Пит в официално съобщение.
Новата кампания се фокусира върху двете еспресо машини, които позволяват и направата на студени напитки. Според прессъобщение, тазгодишната кампания цели да пренесе клиентите в европейска обстановка, за да ги доближи още повече до основната идентичност на марката и обещанието за автентичност.
Кампанията е режисирана от Бенет Милър и заснета от оператора Грейг Фрейзър.
През 2021 година Брад Пит се присъедини към марката за кафе за първата им интернационална кампания Perfetto. В кинематографичната реклама зрителите успяха да видят „ежедневието“ на актьора, който събираше кафеени зърна, караше мотоциклет по крайбрежието на Калифорния и направи пътуване до бензиностанция, преди да се завърне у дома за едно домашно приготвено капучино.
„Исках да работя с De'Longhi, защото оценявам техния подход към кампаниите – те имат доверие в продукта си и искат да подчертаят автентичността на италианското си наследство, без да прекаляват“, казва Пит пред списание People по онова време.
Брад Пит се облече като морков
Винаги двама, винаги: Брад Пит и Джордж Клуни са всичко, от което имаме нужда
Промяната, която всички чакахме – Брад Пит отново с къса коса
Откакто си партнира с марката, актьорът споделя, че се е отказал да пие кафето си на крак, а вместо това отделя време да му се наслади и да си почине. „Европейската, по-скоро италианската, идея за създаване на нещо като церемония, свързана с кафето – харесвам тази идея... да седна на дивана си и да се насладя на чашата си кафе“, казва той през 2021 година.
Рекламният клип по това време бе заснет от оператора Линус Сандгрен, композиран от Джъстин Хървиц и режисиран от Деймиън Шазел – всички те работят по филма Ла Ла Ленд.