Бен Афлек засрами Дженифър Лопес пред пенсионирания играч на американски футбол Том Брейди по време на рекламата на Dunkin за Super Bowl 2024. Джей Ло и Бен подложиха брака си на поредно изпитание, участвайки в шеговита реклама, излъчена в неделя, 11 февруари.
Рекламата започва с Джак Харлоу, който седи в кола с 51-годишния Афлек и казва на актьора: „Не мисля, че трябва да го правиш“. Афлек отговаря, че 54-годишната Лопес преди се е отбивала до работата му, така че сега трябва да ѝ покаже „какво той може да направи“.
След това Лопес открива, че съпругът ѝ от близо две години е в студиото ѝ, на което тя казва „О, не!“. Бен, облечен от главата до петите в оранжево-розов анцуг на Dunkin заедно с няколко приятели, не се вслушва в съвета на Харлоу. Вместо това минава през вратите на звукозаписното студио, казвайки: „Какво има? За вашето внимание идва Бостънското клане. Дънкингс!“
След това камерата се насочва към Лопес, която изглежда смутена, докато наблюдава съпруга си с ръка на челото си. А Афлек извиква на „Тъчдаун Томи на клавишите“, известен още като Том Брейди.
Афлек също посочва своя „партньор“, Мат Деймън, който според него „няма нужда от представяне“. В отговор 53-годишният Деймън отговаря: „Наистина е трудно да ти бъда приятел, човече“, а Афлек му казва: „Ти каза, че ще ме подкрепиш.“
Афлек и групата „DunKings“ продължават да рапират и да танцуват, пеейки тематичната си песен. „Не се забивай в сърцето ми. Защо ме залъгваш, момиче?“
В края на изпълнението на Афлек 46-годишният Брейди пита с надежда певицата дали групата им ще бъде включена в нейния албум. „Вече говорихме за това“, казва Лопес на Бен, като изглежда доста засрамена от видяното. Докато съпругът ѝ излиза от студиото, Лопес казва прелъстително на Брейди: „Том, ти можеш да останеш.“
В края на рекламата Афлек и Деймън вървят един до друг по улицата и си говорят. „Помниш ли, когато ти казах, че бих направил всичко за теб? Това беше всичко“, казва Деймън на Афлек, който му отговаря: „Спокойно, ще кръстят едно питие на нас.“
В понеделник, 12 февруари, американската верига за донъти пуска менюто на DunKings в Щатите, което включва напитката на Афлек – The DunKings Iced Coffee. Интересното в случая е, че продуцентската компания на Деймън и Афлек – Artists Equity, всъщност е продуцирала въпросната реклама.
Припомняме, че Бен Афлек от години е почитател на веригата за бързо хранене и по-точно на нейното кафе, а впоследствие стана и нейно рекламно лице.














Нощни руски атаки срещу Украйна: Загинал, ранени, населени места без ток
Забрани за деца в социалните мрежи: Как да не се превръщаме в диктатори
Неизвестна болест унищожава морските таралежи от вида Diadema africanum
Hungry Hippo: Rocket Lab тества ракета Neutron (снимки)
Китай пуска най-големия в света суперкомпютър с изкуствен интелект
Открит е енергиен източник, който може да захранва цялата планета
Разкриха плановете на Берое за зимната селекция
Мачовете по телевизията днес, 12 декември
Трио на Черно море аут за Арда
ЦСКА се разделя с три от големите си звезди?
Маникюри в цвета на 2026 Cloud Dancer (+Снимки)
Топъл шоколад по рецепта на Гордън Рамзи
Какво ни предстои на 12/12?
Нумерологична прогноза за 12 декември
Кашлица при деца - видове и начини за справяне
Приложение на ултразвука в денталната медицина
Интрахепатална жлъчна хиперплазия – какво представлява и при кои заболявания се появява?
Как стресът влияе на качеството на съня и как да го намалим преди лягане?
Остави коментар